10 причини защо да рекламирате с Google Ads

Google Ads платформата:

  • позволява оформяне на кратко и информативно рекламно послание като текст или банер

  • постига популяризиране на продукт/услуга и специални оферти, както и влияе положително на разпознаването на търговската марка

  • допринася за оптимизиране на продажбите

  • разширява обема на целевата група (потребители-клиенти)

  • има опция да се таргетират потребителите по локация, времеви диапазон, устройства и др.

  • достига до таргетирани групи чрез употреба на конкретни ключови думи и комбинации, с които рекламното каре се асоциира при търсене в „търсачката“ или чрез сайтовете участници в партньорската мрежа на Google Ads

  • насърчава повторното таргетиране на настоящата аудитория с Re-marketing tag

  • повишава трафика на посещения към сайта

  • предоставя контрол над рекламен бюджет (дневен, месечен)

  • осигурява инструмент за мониторинг (Google Analytics)



Допълнителна информация:

Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама

Предимства на Callout разширения към Ads реклама

Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads

Кой управлява Вашата Google Ads реклама?