Поздравителен email темплейт

Ключът към успеха при запазване ръста на продажбите на един хотел се крие в добрата грижа за клиента не само по време на неговия престой, а и след това. Успешна стратегия, която да увеличи приходите, може да бъде всяка инциатива, която поставя на фокус негово величество клиента.

Въз основа на прецизно събрана информация чрез попълване на резервационен модул към сайта на хотела и/ или по време на престоя на гостите в хотела, можете да подготвите поздравителен email по следния повод: рожден ден, имен ден, тематичен празник (нова година, Св. Валентин, 8 март) и др.

Поздравителният email темплейт съдържа следните елементи:
  • допълнителен елемент, с който да акцентирате празника
  • лично обръщение - внимание и персонална грижа към вашия клиент
  • кратко послание/ поздравление

Помнете, че чрез поздравителния email темплейт може деликатно да отправите покана за повторно посещение, а защо не да възнаградите лоялността на вашия клиент, като предложите бонус ваучер за съответния повод.