Как работи Google AdWords?

Как работи Google AdWords?


Още по темата:
Google реклама | Защо Google AdWords?
Плати на клик | Търсещи машини или роботите на Google | Интернет търсачките – същност и употреба


Платените препратки (Спонсорирани връзки) на Google AdWords се виждат на първите три позиции горе в ляво или в колонка в дясно при търсене с ключова дума за подобно съдържание.

За да получите свое платено каре, участвате в търг по дадена ключова дума или комбинация от думи, като съответно сумата се повишава правопорционално на броя на участниците. Защото, колкото по-голяма сума предложите толкова по-предна позиция сред каретата в дясно ще получите.

Важно е да сте подбрали добре ключовите си думи, за да позиционирате карето си на страниците с резултатите, които отговарят на вашата реклама, за да получите посещение от истински заинтересован от вашата дейност клиент.

Заплаща се само, когато Google отрази реализиран клик върху карето, което означава, че плащате само при посещение на вашата страница. Тук нещата зависят единствено от вас, за да можете да отговорите по адекватен начин на конкретното търсене.

Свържете се с нашия екип по email: google@travel-b2b.com, за да получите повече информация за услугата Управление на реклама в Google AdWords