Плати на клик

Плати на клик


Още по темата:
Как работи Google AdWords? | Защо Google AdWords? | Google реклама | Търсещи машини или роботите на Google |
Интернет търсачките – същност и употреба


За разлика от интернет рекламите, при които се плаща на показване (импресия), при “Плати при клик” (Pay Per Click) се заплаща само на брой посещения. Това е принципът, на който работят платените реклами в Google (и др. търсачки).

Когато рекламирате със собствено каре в “Спонсорирани връзки”, вашата реклама се появява на страниците с открити резултати (горе в дясно), при търсене по ключови думи или фрази, сходни със заложените във вашето каре.

Така, първо, рекламата ви е видяна от конкретни потребители, които са ваши потенциални клиенти и, второ, плащате само за онези, които са проявили интерес конкретно към вашата реклама и са кликнали върху нея, за да получат повече информация.

Тъй като самото позициониране на карето зависи от наддаване по съответните ключови думи, по-горна позиция заема платилия най-висока сума. А цената за различните ключови думи е различна, това зависи от броя на рекламодателите, които искат да я използват. Високата конкуренция покачва и цените на ключовите думи и фрази.

Системата Pay Per Click позволява рекламата да бъде максимално насочена към определена целева група, която евентуално би се заинтересовала от вашите предложения.

Освен това, плащане за реклама в Google и другите търсачки, гарантира и подобряване на самите позиции на сайта. Съвсем естествено, ако сте си платили за реклама, ще станете по-симпатични на Google и той ще ви гарантира по-добри резултати и по-предни позиции при търсене.