Какво представлява push нотификация
Какво представлява push нотификация
Начало » Какво представлява push нотификация
Какво представлява push нотификация
facebook    
Ще Ви очакваме на щанда на Travel B2B по време на 34-та Международна туристическа борса Holiday & Spa Expo (гр. София, 15-17 февруари 2017) Схема с изложбени площи, Зала 1

Какво е push notification?
Push нотификациите представляват кратки съобщения, които се появяват на екрана на мобилно устройство (телефон или таблет) и са съотнесени към съдържанието на конкретна мобилна апликация, която вие сте инсталирали.


Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android
Разгледайте нашите оферти за Изработка на мобилна апликация за Android и Изработка на мобилна апликация за iOs
За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас


Употреба на push нотификациите
Приложението на този тип съобщения е разнообразно и зависи от характера на вашата дейност и как бихте желали да общувате дигитално с вашите клиенти. Някои от примерите за какво могат да послужат push нотификациите са:

  • за изпращане на специални оферти - отстъпки, last minute предложения
  • проследяване статус на запитване/резервация
  • за напомняне
  • за известяване при наличие на нов продукт/услуга
  • за информиране относно нови опции налични за мобилното приложение и как да бъдат активирани
  • стaтус по програма лоялен клиент

Прочетете повече тук: Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти

Предимствата за потребителя на приложение, които поддържат push нотификации
  • след като ежедневно употребяваме мобилните устройства за различни дейности, съответно и push съобщенията са достъпни - появяват се на екрана и с един клик отвеждат потребителя към таргетираното от бизнеса съдържание
  • push нотификациите са кратки съобщения с ясно послание, потребителят преценява дали да кликне за още повече информация или да го изтрие.
  • потребителят упражнява контрол и може по собствена преценка да включи или изключи опцията за push нотификации от общите настройки на мобилното устройство
  • не е необходимо потребителят да е активно ползващ мобилното приложение като условие за получаването на съобщението


Какви са предимствата за бизнеса при употреба на push нотификации
  • инструмент, който позволява да поддържа потребителят ангажиран със съдържанието на мобилното приложение, без да е необходимо постоянно да търси или проверява за наличието на ново съдържание
  • с помощта на push нотификациите превръщате пасивния потребител в активен, като с подходящо послание го приканвате към желано от вас действие
  • добре таргетираните кампании могат да доведат до ръст в продажбите
  • посредством административна платформа можете:
> да оформяте сами вашето push notification послание
> да изпращате съобщенияс честота, определена от вас
> мониторинг на кампаниите

Ако вече имате активна мобилна апликация за Android добавете административна платформа за управление на push notifications към вашия административен панел. За повече информация изпратете ни запитване или се свържете с нас

  • превърнете мобилното приложение в източник на приходи от инициативи свързани с директен маркетинг към потребителите, които са го инсталирали

Какви са недостатъците
  • push нотификацията може да не достигне до крайния получател, в случай, че няма налична интернет връзка
  • ако потребителят скоро не е ползвал приложението или не го е ъпдейтнал с новата версия, възможно е да получите статус "not delivered" за този адресат
  • ако сте агресивни относно честотата на изпращане на съобщения, възможно е да подразните получателя и той да деинсталира вашето приложение
  • ако нямате стратегия, ритъм, цел на кампаниите с push нотификации рискувате да се превърнете в поредния източник на спам