Кой управлява Вашата Google Ads реклама

Много фирми са се замисляли над възможността да активират рекламна кампания в Google Ads. Някои от тях са новосъздадени, които с помоща на SEM търсят да постигнат за по-кратък период от време челни позиции сред резултатите в Гугъл, съотнесено спрямо дългосрочните усилия за SEO. Други откликват на по-големия обем от търсене на даден продукт/ услуга за сезона, като придават на тяхното предложение по-добра видимост. Трети залагат на PPC реклама, за да увеличат трафика от потребители и по този начин да генерират нови лийдове.

вижте още SEM vs SEO

На дневен ред изниква въпроса- сами ли ще управлявате Вашите рекламни инициативи? Платформата на Google Ads постоянно се развива с нови опции и възможности, за това трябва да имате готовност да отделите време и да я разучите. Или да изберете план Б- да възложите тази задача на външна фирма, защото:

  • има опит, придобит във времето от управление на рекламни камании за клиенти в различни бизнес сфери и с разнообразни по стойност рекламни бюджети

  • има развити усет и интуиция

  • умее да предлага алтернативни подходи

  • генерира комбинации от паралелни кампании

  • преструктурира кампаниите с цел оптимизация

  • дедикира време за ежедневен мониторинг

  • инициира релевантни промени при необходимост

  • помага при избора и разпределението на рекламния бюджет

  • дава препоръки за помени по сайта, опции и функционалности

  • излъчва мотивация по отношение на придобиване на нови знания и умения в синхрон с промените в опциите и възможностите на Google Ads

  • периодично Ви информира за подходящи за Вашия бизнес нови формати за PPC реклама



Допълнителна информация: