Наръчник на администратора на афилиейт сайт
Наръчник на администратора на афилиейт сайт
Начало » Наръчник на администратора на афилиейт сайт
Наръчник на администратора на афилиейт сайт
facebook    
Ще Ви очакваме на щанда на Travel B2B по време на 34-та Международна туристическа борса Holiday & Spa Expo (гр. София, 15-17 февруари 2017) Схема с изложбени площи, Зала 1

Автор - Travel-Studio.bg


Още по темата:
Афилиейт програма за портали | Афилиейт програма за доставчици (туроператор, агент, хотел)


След като сте проучили възможностите на афилиейт програмите и успешно сте включили вашия сайт като член на афилиейт мрежа, има няколко лесни за спазване стъпки, които можете да следвате като афилиейт агент.


  • Сайтът трябва да бъде актуализиран – освежете визията, ако не сте сторили това през последната една година и помислете как точно ще се впишат афилиейт посланията (в зависимост от това, дали са под формата на текст или на банер).

  • Подобрете навигацията из сайта – колкото по-user friendly, ще задържите тяхното внимание върху съдържанието на сайта.

  • Старайте се да поддържате регулярен ритъм на публикуване на материали и обновяване на съдържанието на сайта.

  • Планирайте от рано и се стремете да предвидите предстоящите актуални теми, потърсете любопитна информация, подгответе текст и актрактивни илюстрации.

  • Бъдете креативни в начините на привличане на внимание на читателите върху продуктите/ услучите от афилиейт доставчика (напр. вграждайте линкове, използвайте подходящи и приканващи картинки, банери с ясно послание).

  • Рециклирайте старото съдържание по темата, като използвате умело натрупания във времето рейтинг в търсачките. Добавете и препратки към най-новите публикации, пряко или косвено съотнесени към предмета на обсъждане.

  • Провокирайте интерес у потребителя към продукта/ услугата. Сега е момента да докажете колко сте оригинални и иновативни.

  • Използвайте социалните мрежи, градете постоянно широк кръг от последователи със сходни интереси и вкусове.

  • Насърчавайте потребителите да се абонират за вашия бюлетин, канете ги да се присъединят към вашата Facebook страница, да ви следят в Twitter и други социални медии, които използвате.

Следете продажбите и реаорганизирайте подредбата на топ продуктите/ услугите. Пазарът понякога е непредвидим - не изпускайте печелба, защото докато „натрапвате“ продукт с голям комисион, губите от продажби с значителен оборот. Бъдете гъвкави и изобретателни в начина на поднасяне на съдържанието и подхода към потенциалния купувач.


Автор - Travel-Studio.bg