Предимства при употребата на push нотификации за ресторантьорския бизнес

Предизвикателствата, пред които се изправя днес един собственик или управител на ресторант, стават все повече на брой. Динамиката на работния ден включва грижа в решаване на ежедневни оперативни въпрси, планиране и разпределяне на финансови средства, срещи с доставчици и управление на персонал. Към тези служебни ангажименти добавете и още един - маркетиране на ресторанта, който също изисква да му бъде отделено време и внимание.

Възможностите за промотиране на ресторанта днес са много и оптималният избор се свежда до подбора на този формат, който се докаже финансово изгоден и максимално ефективен, с възможност за проследяване и генериране на обратната връзка с клиента.

Какви са предимствата за един ресторант от изработката на мобилното приложение и употребата на push нотификации ?


  • Оптимизация на ресурси
Време, пари, стока и персонал - правилното управление на изброените ресурси е критичен фактор за оцеляване на биснеса и отбелязване на печалба в края на месеца. С помоща на мобилно приложение можете да запълните слабите часове на деня (изпратете push съобщения с покана за happy hour) или седмицата (предолжете мини бутилка с вино за всяка резервация в понеделник вечер), да оборотирате правилно наличната стока (в случай, че имате налични много бутгер кюфтета, подгответе push нотификация с бургер меню - едно чудесно предложение за бърз обяд по време на кратка офис почивка), ангажирайте кухненския персонал с активизиране на поръчки за доставка по домовете/ офиса и др. Приложенията са много и лесно се вписват в мсията на всеки тип заведение.

  • Директен канал за комуникация с клиента
Мобилните приложения са се доказали успешно като дигитално решение, което предоставя възможност за доректна комуникация с клиента

Вижте още: 10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение

  • Оптимизиране на маркетингов бюджет
Печатните рекламни материали често са неглижирани от получателите, входовете на жилищните сгради са с ограничен достъп, а офис служителите не желаят да бъде прекъсван работния процес от нежелани посещения или пък се дразнят от поредната брошура пъхната под вратата.

Използвайте маркетинговия бюджет разумно. Инвестирайте в разработката на мобилна апликация и таргетирайте потенциалните клиенти с промоционални оферти, доставени до екрана на техния мобилен телефон чрез опцията за изпращане на push нотификация.

Вижте още: Как да увеличите продажбите с push notifications

  • Контрол над динамиката на предложенията
Какви предложения и колко често ще ги изпращате решавате вие, според поставените бизнес цели и характера на вашата дейност. Push нотификациите позволяват да предизвикате интерес както в дългосрочен (напр. в началото на работната седмица изпратете седмично обедно меню), така и в краткосрочен период (обявете в ранния следобед напитките, които са на специална цена по време на happy hour).

Вижте още: 10 фактора за успешна кампания с push notifications

  • Възнаграждаване на лоялни клиенти
Програмата за лоялен клиент може да приеме дигитален формат. По този начин можете не само да разширите аудиторията от посетители на вашето заведение, но и да персонализирате вашите предложения спрямо предпочитанията на вашия гост.

  • Една стъпка по-напред от конкуренцията
Демонстрирайте модерно мислене пред вашите клиенти и конкуренти. Осигурете на вашия бизнес устойчиво развитие чрез имплементиране на дигитални решения.

Вижте още:

20 примерни приложения на push нотификации за ресторант

Има ли подходящ момент за изпращане на push нотификация