Интернет реклама
Интернет реклама
Начало » Интернет реклама » Google AdWords реклама
Google AdWords реклама
facebook    
Google AdWords реклама




Още по темата:
Как работи Google AdWords? | Защо Google AdWords?
Плати на клик | Търсещи машини или роботите на Google |
Интернет търсачките – същност и употреба


Кратко описание:
Реклама от вида Pay per Click (PCP) или Cost per Clik (CPC)
  • рекламен подход, който се използва в интернет, при който рекламодателите заплащат при кликване върху тяхното рекламно послание
  • рекламното съобщение се изписва при зададени конкретни ключови думи в „търсачката“ (search engine)
  • позволява срещу заплащане да получите по-добро позициониране спрямо останалите (органични) резултати
  • рекламното послание (каре) се появява само при посочени интерес към него



Предимства:
  • позволява оформяне на кратко и информативно рекламно послание
  • популяризиране на продукт/услуга и специални оферти
  • постигане на оптимизиране на продажбите
  • разширяване на целевата група (потребители-клиенти)
  • таргетиране на потребители в други държави
  • достига до таргетирани групи чрез употреба на конкретни ключови думи и комбинации, с които рекламното каре се асоциира при търсене в „търсачката“
  • повишава трафика на посещения
  • контрол над рекламен бюджет (дневен, месечен)
  • проследяване на ефекта от кампаниите с Google Analytics

Формула -
50 лв. месечна такса управление
20 лв. еднократно при създаване на рекламно каре
10 лв. при редакция на съдържанието (без основна промяна на съдържанието на посланието)
0.01 лв. х брой кликове отчитат се в края на месеца

Посочените цени са без вкл. ДДС

Забележка: Рекламният бюджет към Google AdWords e отделен като стойност

Срок за активиране на услугата:
Активирането на услугата се съгласува индивидуално с клиента

Препоръчителни допълнителни услуги :
  • вграждане на Google брояч
  • Google Plus профил
  • Google Plus бутон



Статии от нашия блог
Кога да (не) прилагате Google AdWords PPC реклама
Предимства на Callout разширения към AdWords реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google AdWords
Кой управлява Вашата Google AdWords реклама
SEM vs SEO




Допълнителна информация

Брояч и статистика на посещенията в сайта - Google Analytics
Вграден брояч в сайта, видим само за администраторите на сайта, който генерира статистика на посещенията.
Позволява подробна статистика и анализи на потребителското поведение в сайта:
  • Брой уникални посещения
  • Импресии
  • Посещения, проследени по географски показатели
  • Посещения от търсачки, директни влизания
  • Посещения по ключови думи в сайта
  • Процент на задържаните и напусналите потребители
  • Престой на потребителя в сайта

» Демо на брояча: services.google.com



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.