Travel Office
Travel Office
Начало » Travel Office - офис система за туристически агенции
Travel Office


Още по темата:
Изработка на резервационна система | Травел B2B | Travel Admin | Изработка на туристически уеб сайт | Agent Login | Client Login | Проверка на резервация с Reservation Check


Какво е Travel Office?

Travel Office е функционален уеб базиран софтуер, който предоставя възможност на туристическата агенция да въвежда структурирани бази данни с клиенти и фирми, да въвежда резервации, да следи статус на текущи резервации, да издава документи (договор, ваучер, фактура).

Всичко това създава изключително улеснение за офис работата на всяка туристическа фирма.




  • Систематизирани данни
Край на излишното губене на време в търсене на някой документ - всичко е систематизирано и удобно за ползване

  • Достъпна където и да се намирате
Системата е уеб базирана, достатъчен е само интернет достъп, потребителско име и парола

  • Вие сте напълно мобилни
Вашият офис е винаги с вас и е на ваше разположение по всяко време и то цялата ви база данни, резервации и фирмени документи

  • Ефективно обслужване за вашите клиенти
Единствено въведете на данните на клиента. Договорът, ваучерът и фактурата са автоматично попълнени.




Функционалности на Travel Office Basic

Резервации
Организирани данни
Плащания

Възможност за директна резервация по оферта от сайта, към който е интегриран Travel Office. Възможност за въвеждане на неограничен брой резервации в системата.

Данните за офертата (дата на отпътуване, хотели по програмата с цени, видове стаи) се зареждат автоматично в Travel Office.

Бързо и лесно попълване на стъпките по резервацията, както и издаване на необходимите документи за пътуването.

Удобство при работата с вече създадена резервация - отразяване на необходими промени - промяна в данните на клиентите, въвеждане на плащане към резервация, добавяне на следващо плащане, автоматично изчислява оставащата дължима сума.
Всяка резервация може да съдържа: код на оферта, заглавие/дестинация, продължителност, транспорт, хотел, тип настаняване, дата на отпътуване/настаняване, брой туристи (възрастни и деца), крайна цена, депозит, статус на резервация

Услуги по резервацията (пакетни оферти, настаняване, допълнителни услуги)

Възможност за проследяване на статус резервации /на запитване, потвърдена, платена, с депозит, анулирана/

Търсене на резервация по име на оферта, дата на отпътуване, име на клиент и номер на резервация

Бележки към всяка резервация.

Архив на всички резервации
Възможност за добавяне на допълнителни услуги към всяка резервация и автоматично изчисляване на крайната дължима сума от клиента.

Добавяне на плащания към всяка резервация

Възможност за издаване на фактура

Управление на стойността на необходимия депозит


Управление на крайната дата за плащане

Архив на създадените документи по резервацията (договор, ваучер, фактура и др.)


Издаване на електронни документи
Генериране на шаблонни документи - договор, ваучер, фактура

Договор
Ваучер
Фактура
Договорът се генерира с предварително зададени общи условия на фирмата, лого на фирмата, полета за попълване, автоматично се генерира номер на договор и се визуализират въведените данни по резервацията /за клиент, дестинация, дати, дължими суми/, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Стандартен, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.
Стандартна, оригинал и копие, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, автоматично генерира сума, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.


Други видове документи подходящи за интеграция :
  • приходен ордер
  • разходен ордер
  • проформа фактура
  • бланка резервация
  • списък на група
  • списък на група за мед. застраховка
  • списък на група по стаи rooming list
  • списък на група за граница

Travel Office Basic включва 3 бр. електронни документи по шаблон (по избор).



Модул Клиенти

  • възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на всеки клиент
  • всеки клиент / турист с направена резервация се запаметява в база данни клиенти
  • данните от този модул може да се използват при правене на нови резервации
  • възможни данни за въвеждане за всеки клиент: трите имена на кирилица и латиница, ЕГН, лична карта №, дата на издаване, дата на валидност, Паспорт №), дата на издаване, дата на валидност, място на издаване, е-mail, мобилен телефон, стационарен телефон, служебен телефон, град, адрес;
  • архив на въведените клиенти


Минимален абонамент за Travel Office Basic: 3 месеца.



Допълнителни услуги


  • Въможност за изработка на документи по шаблон, подаден от клиента
  • Въможност за изработка на допълнителни шаблони за документи
  • Допълнителни потребителски акаунти
  • Допълнителни функционалности към Travel Office Basic

Модул Agent Login - вход за агенти

Модул Agent Login дава възможност на вашите агенти да правят резервации
директно във вашия Travel Office
  • Възможност за следене на резервациите, направени от всяка фирма
  • Възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на фирма
  • Данни към всяка фирма - Код на фирмата, наименование, номер и вид (ТА, ТО) на лиценз, БУЛСТАТ, МОЛ, адрес на регистрация, адрес за кореспонденция, град, държава, координати (телефон, мобилен телефон, email, пощенски адрес), лице за контакт
  • Архив на въведените фирми
Модул Client Login - вход за клиенти

Модул Client Login дава следните възможности на клиентите:
  • Преглед на история на поръчките
  • Онлайн запитване
  • Потвърждаване на резервация
  • Специални оферти само за регистрирани клиенти
  • Издаване на електронни документи


При въпроси, свързани с техническата реализация на услугата,
може да се обръщате към нас на e-mail: info@prostudio.bg или на телефон 0895 040 353.



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.