Важен ли е делът на директните продажби за един хотел
Важен ли е делът на директните продажби за един хотел
Начало » Важен ли е делът на директните продажби за един хотел
Важен ли е делът на директните продажби за един хотел
facebook    
Отговорът е - категорично да. Защото директните продажби са ключово перо в генерирането на печалба за хотела. Колкото по-добре се справя Вашият отдел Резервации с конвертирането на запитванията в резервации, толкова по-малка ще е зависимостта на бизнеса от продажби срещу комисион.


Запознайте се в детайл с нашето предложение за готов за вграждане Онлайн Резервационен Модул към хотелски сайт. Въведете ПРОМО код HOTEL17 ТУК


Най-често задаваните въпроси, които могат да Ви помогнат да индентифицирате в кои звена има пропуски, които рефлектират негативно върху директните резервации

1. Кога за последен път сте променяли визията на фирмения сайт?
вижте FAQ: Редизайн на уебсайт
2. Позволява ли административният панел да бъде надграждан и колко често добавяте нови функционалности?
вижте Travel Admin
3. Проверявате ли навигацията из съдържанието, така че сайтът да е пректичен за разглеждане от потребителя?
вижте Онлайн магазин за пътувания
4. Административният панел поддържа ли разнообразие от профили за настаняване, така че да можете да въведете Вашите ценови таблици?
5 Използвали ли сте услугите на професионален copywiter за създаване на качествено съдържание в сайта?
вижте Имате ли в екипа copywriter
6. Можете ли да генерирате пакетни предложения, last minute оферти, SPO и STOP Sales?
вижте Калкулатори за туристически услуги
7. Извеждали ли сте пакетите предложения в отделни промоционални страници с цел онлайн реклама?
вижте Елементи на лендинг страница
8. Въвели ли сте ясни и пълни условия за резервация, анулация, минимум престой?
9. Използвате ли модул за онлайн резервация, който да извежда динамични данни според зададени параметри?
вижте Интегриране на калкулатор за туристически услуги
10. Предоставяте на ли потенциалния клиент избор от методи на плащане (в брой, по банков път, онлайн с карта)?
вижте Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт
11. Предлагате ли онлайн отстъпка при онлайн резервации?
12. Използвате ли поп ъп банери, които да насърчават директните продажби през сайта?
вижте Pop up банер: За или Против
13. Предоставяте ли възможност за клиента да проследи в реално време статуса на запитването/резервацията?
вижте Reservation Check - Проверка на резервация
14. Полагате ли регулярно усилия за оптимизация на сайта?
вижте SEO оптимизация на сайт
15. Поддържате ли езикови версии на сайта с актуално съдържяние спрямо целевите пазари от чужбина?
16. Има ли мобилна версия на сайта?
вижте 13 причини да имате мобилен сайт
17. Има ли мобилно приложение за Android и iOS?
вижте FAQ: Мобилна версия на сайт и/или Мобилно приложение (App)
18. Как възнаграждавате лоялните клиенти и имате ли активни програми/инициативи?
вижте Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти
!9. Генерирате и поддържате ли мейлинг лист, сегментиран ли е категории?
вижте 15 стъпки към успешна email кампания
20. Използвате ли алтернативни методи за директна комуникация с клиента?
вижте Как да увеличите продажбите с push notifications
21. Имате ли отдел "Резервации" ?
22. Обучен ли е персоналът да превръща запитването в резервация?
вижте Live Chat- превърнете посещенията в продажби
23. Проследявали ли сте колко бързо се обработва постъпило запитване онлайн/ офлайн?
24. Имате ли краткосрочен и дългосрочен план за таргетиране на продажби?
25. Колко телефонни линии поддържате?
26. Използвате ли лайв чат за връзка с потенциален клиент?
вижте Live Chat- превърнете посещенията в продажби
реклама за увеличаване на директвен трафик (ФБ, Гугъл)
вижте Кога да (не) прилагате Google AdWords PPC реклама
27Активни ли сте в социалните мрежи?
вижте Facebook - земя под наем
28. Осъществявате ли константен мониторинг и въвеждате ли промени/ корекции при необходимост?

Свържете се с нашия екип на тел: 02 980 18 30 или 0899 936 282
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А