Важен ли е делът на директните продажби за един хотел

Отговорът е - категорично да. Защото директните продажби са ключово перо в генерирането на печалба за хотела. Колкото по-добре се справя Вашият отдел Резервации с конвертирането на запитванията в резервации, толкова по-малка ще е зависимостта на бизнеса от продажби срещу комисион.

Най-често задаваните въпроси, които могат да Ви помогнат да индентифицирате в кои звена има пропуски, които рефлектират негативно върху директните резервации

1. Кога за последен път сте променяли визията на фирмения сайт?
вижте FAQ: Редизайн на уебсайт
вижте 10 стъпки към по-добро онлайн присъствие

2. Позволява ли административният панел да бъде надграждан и колко често добавяте нови функционалности?
вижте Travel Admin

3. Проверявате ли навигацията из съдържанието, така че сайтът да е практичен за разглеждане от потребителя?
вижте Решения за Хотели - Езикови версии на онлайн резервационен модул за хотел
вижте Онлайн магазин за пътувания

4. Административният панел поддържа ли разнообразие от профили за настаняване, така че да можете да въведете Вашите ценови таблици?
вижте Решения за Хотели - Административен панел към онлайн резервационен модул на хотел

5 Използвали ли сте услугите на професионален copywiter за създаване на качествено съдържание в сайта?
вижте Имате ли в екипа copywriter

6. Можете ли да генерирате пакетни предложения, last minute оферти, SPO и STOP Sales?
вижте Калкулатори за туристически услуги
вижте Решения за Хотели - Продажба на допълнителни услуги

7. Извеждали ли сте пакетите предложения в отделни промоционални страници с цел онлайн реклама?
вижте Елементи на лендинг страница

8. Въвели ли сте ясни и пълни условия за резервация, анулация, минимум престой?

9. Използвате ли модул за онлайн резервация, който да извежда динамични данни според зададени параметри?
вижте Интегриране на калкулатор за туристически услуги

10. Предоставяте на ли потенциалния клиент избор от методи на плащане (в брой, по банков път, онлайн с карта)?
вижте Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт
вижте Решения за Хотели - Плащане с карта онлайн през сайта на хотела

11. Предлагате ли онлайн отстъпка при онлайн резервации?
вижте Предимства на програма Лоялен гост за клиента и хотела
вижте 10 идеи за възнаграждение по програма Лоялен гост

12. Използвате ли поп ъп банери, които да насърчават директните продажби през сайта?
вижте Pop up банер: За или Против

13. Предоставяте ли възможност за клиента да проследи в реално време статуса на запитването/резервацията?
вижте Reservation Check - Проверка на резервация

14. Полагате ли регулярно усилия за оптимизация на сайта?
вижте SEO оптимизация на сайт

15. Поддържате ли езикови версии на сайта с актуално съдържяние спрямо целевите пазари от чужбина?
Решения за Хотели - Езикови версии на онлайн резервационен модул за хотел

16. Има ли мобилна версия на сайта?
вижте 13 причини да имате мобилен сайт

17. Има ли мобилно приложение за Android и iOS?
вижте FAQ: Мобилна версия на сайт и/или Мобилно приложение (App)

18. Как възнаграждавате лоялните клиенти и имате ли активни програми/инициативи?
вижте Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти

!9. Генерирате и поддържате ли мейлинг лист, сегментиран ли е категории?
вижте 15 стъпки към успешна email кампания

20. Използвате ли алтернативни методи за директна комуникация с клиента?
вижте Как да увеличите продажбите с push notifications?

21. Имате ли отдел "Резервации" ?

22. Обучен ли е персоналът да превръща запитването в резервация?
вижте Live Chat- превърнете посещенията в продажби

23. Проследявали ли сте колко бързо се обработва постъпило запитване онлайн/ офлайн?

24. Имате ли краткосрочен и дългосрочен план за таргетиране на продажби?

25. Колко телефонни линии поддържате?

26. Използвате ли лайв чат за връзка с потенциален клиент?
вижте Live Chat към сайт на хотел

27. реклама за увеличаване на директен трафик (Facebook Ads, Google Ads)
вижте Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама

28. Активни ли сте в социалните мрежи?
вижте Facebook - земя под наем

29. Осъществявате ли константен мониторинг и въвеждате ли промени/ корекции при необходимост?

30. Следите ли тенденциите в дигиталните технологии и посещавате ли редовно семинари с цел обучение и развитие?



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.