Лицето на вашият бизнес във Facebook
Лицето на вашият бизнес във Facebook
Начало » Лицето на вашият бизнес във Facebook
Лицето на вашият бизнес във Facebook
Ще Ви очакваме на щанда на Travel B2B по време на 34-та Международна туристическа борса Holiday & Spa Expo (гр. София, 15-17 февруари 2017) Схема с изложбени площи, Зала 1

По-наблюдателните от вас и тези, които ежедневно сте в социалните мрежи по служебно задължение, вече сте свикнали да приемате с известна доза търпение и разбиране периодичните промение, които екипът на Facebook прави по опциите и функционалностина на Facebook страницата (Facebook page). От момента на създаването, основната цел на модула е да обслужва интересите и нуждите на бизнеса и всяка промяна води до внедряване на полезни за фирмите инструменти (напр. детайлна статистика, анкети)

Facebook страницата е платформа, която е достъпна за всеки един регистриран Facebook потребител, по отношение на опция “създаване” и достъп до изложеното на стената съдържание. Всяка една страница има строго дефинирана темплейт визия плюс набор от предварително дефинирани опции, част от които могат да бъдат допълнително активирани по преценка на администратора на сайта

Ето две достъпни идеи как можете да направите вашата страница да изпъкне пред останалите:

Facebook имиджов банер

Ако все още нямате страница, една от първите стъпки при нейното създаване, ще бъде да се индентифицирате с профилна снимка. Най-бързото и лесно решение е да прикачите вашето лого. Но нека това си остане временно решение. Погрижете се да ви бъде изработен Facebook имиджов банер, който ви позволява да оформите по-закачливо и запомнящо се присъствие във виртуалното пространство.



Facebook microsites

С тяхна помощ можете да разчупите “образеца” за страница, благодарение на атрактивен за потребителите дизайн. Подберете съдържанието на микросайта така, че да се оформи систематизирано представяне на конкретна дейност/ услуга. Всеки микросайт се създава по индивидуална заявка. Ако апликацията директно е свързана със съдържанието на вашия оригинален сайт, то поддържането на актуална информация ще става с лекота.

Facebook микросайтовете са доказали совоята функционалност, таргетират потребителите по интереси и служат за генериране на трафик към основния фирмен уеб сайт.



Автор - Travel-Studio.bg