Интернет реклама

Google Ads реклама

Google Ads реклама




Още по темата:
Как работи Google AdWords? | Защо Google AdWords?
Плати на клик | Търсещи машини или роботите на Google |
Интернет търсачките – същност и употреба


Кратко описание:
Реклама от вида Pay per Click (PCP) или Cost per Clik (CPC)
  • рекламен подход, който се използва в интернет, при който рекламодателите заплащат при кликване върху тяхното рекламно послание
  • рекламното съобщение се изписва при зададени конкретни ключови думи в „търсачката“ (search engine)
  • позволява срещу заплащане да получите по-добро позициониране спрямо останалите (органични) резултати
  • рекламното послание (каре) се появява само при посочени интерес към него



Предимства:
  • позволява оформяне на кратко и информативно рекламно послание
  • популяризиране на продукт/услуга и специални оферти
  • постигане на оптимизиране на продажбите
  • разширяване на целевата група (потребители-клиенти)
  • таргетиране на потребители в други държави
  • достига до таргетирани групи чрез употреба на конкретни ключови думи и комбинации, с които рекламното каре се асоциира при търсене в „търсачката“
  • повишава трафика на посещения
  • контрол над рекламен бюджет (дневен, месечен)
  • проследяване на ефекта от кампаниите с Google Analytics

Формула -
200 лв. месечна такса управление
20 лв. еднократно при създаване на рекламно каре
10 лв. при редакция на съдържанието (без основна промяна на съдържанието на посланието)
0.01 лв. х брой кликове отчитат се в края на месеца

Посочените цени са без вкл. ДДС

Забележка: Рекламният бюджет към Google Ads e отделен като стойност

Срок за активиране на услугата:
Активирането на услугата се съгласува индивидуално с клиента

Препоръчителни допълнителни услуги :
  • вграждане на Google брояч
  • вграждане на Google ремаркетинг таг
  • синхронизация на Google Ads с Google Analytics



Статии от нашия блог
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
Кой управлява Вашата Google Ads реклама
SEM vs SEO




Допълнителна информация

Брояч и статистика на посещенията в сайта - Google Analytics
Вграден брояч в сайта, видим само за администраторите на сайта, който генерира статистика на посещенията.
Позволява подробна статистика и анализи на потребителското поведение в сайта:
  • Брой уникални посещения
  • Импресии
  • Посещения, проследени по географски показатели
  • Посещения от търсачки, директни влизания
  • Посещения по ключови думи в сайта
  • Процент на задържаните и напусналите потребители
  • Престой на потребителя в сайта

» Демо на брояча: services.google.com



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.