Често стещани грешки при сайт на хотел
Често стещани грешки при сайт на хотел
|
![]() |
Начало »
Често стещани грешки при сайт на хотел
![]()
По отношение на съдържанието:
Една от ролите, които сайтът на хотели изпълнява, е да запознае потенциални гост с възможностите за настаняване и предимствата на хотела пред останалите обекти в избраната дестинация. Бедни или неактуални описания могат да поставят под съмнение качеството на обслужване и да пренасочат потенциалния клиент към избор на услуги на Ваш пряк конкурент. Препоръка: Обърнете се към професионален copywriter, който има опит в създаване на съдържание за сайтове.
От една страна приложеният в сайт снимков материал изпълнява информативна роля с цел да запознае потенциалния гост с възможностите за настанаване, допълнителни услуги (ресторант, басейн, Спа, детски кът и т.н) и дори със самата дестинация. Но по важна е ролята на снимките като материал, който позволява да се съотнесе текстово описание към визуална презентация. По този начин се създава интерес и ако снимките са малко на брой или с ниско качество по отношение на заснемане, могат да откажат потенциалният гост още на етап запознаване с обекта за настаняване Препоръка: Свържете се с екип с опит в професионално заснемане на хотели. Обърнете внимание на оформлението на галериите в сайта, които да допълват и подчертават въздействието на избраните кадри. Постарайте се периодично да обновявате и актуализирате снимковия материал.
В практиката могат да бъдат срещнати 2 сценария. Първият е липсващи CTA бутони и подходящи последващи взаимодействия онлайн (напр форма за запитване, резервационен модул, онлайн разплащане и т.н) . Вторият е пренасищане с втърде много CTA бутони, което обърква потребителя в разпознаването на коя е следващата логична стъпка, която се очаква от него да изпълни онлайн с цел постигане на търсения резултат. Препоръка: Изградете адекватна пътека на потребителите и маркирайте подходящите CTA бутони на всеки етап. Съгласувайте Вашата визия с екипа, който разработва уеб сайта на хотела, за да получите максимално съдействие по отношение на визуализацията (графичен дизайн) и функционалността (back end решения и възможни интеграции)
Всичко за Вас е важно и е поместено на начална страница, като или се пренебрегват възможностите за разпределяне по менюто или информацията се дублира. В резултат потребителят се затруднява при усвояването на големият обем от информация и губи фокус. Препоръка: Структурирайте информацията по степен на важност и то от гледна точка на онлайн потребителя, защото той е потенциален гост на Хотела и трябва да го превърнете от посетител на сайта в потребител на Вашия продукт/ услуга
За съжаление все още се случва хотелските сайтове да бъдат пренебрегвани и омаловажавани като канал за онлайн продажби. Не се публикуват таблици с цени, а понякога наличните такива са с изтекла валидност. Препоръка: Повярвайте във възможностите, които един сайт притежава или могат да бъдат поетапно развити, така че той да стане източник на директни резервации.
Достигането до телефон или email за връзка с хотела може да изиска няколко клика (напр главен бутон За Хотела -> под бутон Контакт) Локацията на един хотел е сред водещите критерии при избор на настаняване, но често липсва карта на местоположение или GPS кординати Препоръка: Изплзвайте подходящи начини за взаимодействие с крайния клиент, като се съобразите с тенденциите на UX уеб дизайн в унисон с постоянно променящите се потребителски навици по отношение на онлайн общуване. По отношение на потребителско преживяване:
В случай, че уебсайтът на хотела проектиран за мобилни устройства, пропускате огромна част от потенциални клиенти. Причината? Показателите за трафик от мобилно сърфиране в мрежата вече надминава този с източник настолен компютър. Препоръка: Съвместимостта при визуализация на сайта на екрана на мобилните устройства става все по-важна, защото в основата на взаимодействие винаги трябва да бъдат поставяни нуждите на крайният потребител, ако искаме да постигнем нашите цели като търговци.
В случай, че сте заложили на два отделни екипа по отношение на дизайна и функционалностите в сайта, потребителят ще бъде неприятно изненадан от липсата на консистентно потребителско преживяване Препоръка: Изберете екип от разработчици, който може да ви предложи комплексна услуга - графичен дизайн и разработка. Заложете на: # семпъл дизайн в унисон с тенденциите # интуитивно оформление в полза на крайния потребител # адекватни за отрасъла онлайн функционалности # интеграция с цел автоматизация
Все още практикувате прикачване на информация към страници в сайта в PDF формат, защото това е единственият подход, който текущият админ панел към сайта позволява. За съжаление крайните потребители не биха били възхитени от идеята да направят допълнително усилие и да свалят PDF файла (особено ако достигнали до сайта през мобилно устройство) Препоръка: Време е да потърсите CMS, която да Ви позволява да качвате динамично съдържание (снимки, текст, цени и т.н)
Имате вграден онлайн резервационен модул, но продължавате да обработвате офлайн постъпили запитвания за резервации. Може би процесът на онлайн резервация е твърде тромав или неясен и потребителите не успяват да завършат всички стъпки? Препоръка: Потърсете с помоща на Вашия IT екип възможности за "съкращаване" на стъпките. Помислете над опцията за интеграция с използван PMS софтуер и канали за дистрибуция.
В наши дни сключването на сделка онлайн не се определя единствено от пордуктовата характеристика и гъвкаво ценообразуване. Ключов фактор е спечелването на доверието на потенциалния клиент. Липсата на отзиви и мнение може да разколебае потребителя. Препоръка: За да подсилите доверието в безпристрастността на цитираните отзиви в сайта, използвайте мения, споделени от доказани гости на хотела. Не пренебрегвайте негативните коментари, а покажете искрена готовност за реакция и демонстрирайте вземане на мерки в полза отстраняване на обстоятелствата, довели до неудовлетовреност на госта.
При първа онлайн среща с Вашия хотел съвсем естествено е потребителят да попадне на вътрешна страница от Вашия сайт (напр при изпращане на специална оферта чрез бюлетин, реклама в Google Ads, публикация във Facebook страница или платен пост и т.н) Описанието е поднесено като чист текст без препратки, като се разчита на навигацията на основните бутони в менюто, в случай че потребителят иска повече информация. Препоръка: Страниците в сайта не трябва да бъдат разглеждани като самостоятелни такива. За разлика от една печатна презентация, информацията в онлайн пространстрвото позволява да бъде "кръстосвана". По този начин Вие улеснявате потенциалния гост като правите най-релевантната информация достъпна, така че да подкрепите неговата следваща стъпка към заявяване на резервация. Кръстосването на съдържание създава условия за едно по-удовлетворяващо потребителско преживяване при разглеждане съдържанието на даден сайт. Полезни връзки:
сайт за хотел цена | решения за хотел | хотелски сайт | изработка на сайт за хотел | сайт за хотел | директни резервации | |
![]() |
|||||||||||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |