Travel Office

Още по темата: Изработка на резервационна система | Central Admin | Travel Admin | Изработка на туристически уеб сайт | Проверка на резервация с Reservation Check


Какво е Travel Office?

Travel Office е резервационна система, която предоставя възможност на туристическата агенция да въвежда структурирани бази данни с клиенти и фирми, да въвежда резервации, да следи статус на текущи резервации, да издава документи (договор, ваучер, фактура).

Систематизирани данни: Край на излишното губене на време в търсене на някой документ - всичко е систематизирано и удобно за ползване

Достъпна където и да се намирате: Системата е уеб базирана, достатъчен е само интернет достъп, потребителско име и парола. Вашият офис е винаги с вас и е на ваше разположение по всяко време и то цялата ви база данни, резервации и фирмени документи

Ефективно обслужване за вашите клиенти: Единствено въведете на данните на клиента и данните за резервация. Договорът, ваучерът и фактурата са автоматично попълнени.
Всичко това създава изключително улеснение за офис работата на всяка туристическа фирма.



Функционалности на Travel Office Basic

Резервации
Възможност за директна резервация по оферта от сайта, към който е интегриран Travel Office. Възможност за въвеждане на неограничен брой резервации в системата.
Данните за офертата (дата на отпътуване, хотели по програмата с цени, видове стаи) се зареждат автоматично в Travel Office.
Бързо и лесно попълване на стъпките по резервацията, както и издаване на необходимите документи за пътуването.
Удобство при работата с вече създадена резервация - отразяване на необходими промени - промяна в данните на клиентите, въвеждане на плащане към резервация, добавяне на следващо плащане, автоматично изчислява оставащата дължима сума.

Организирани данни
Всяка резервация може да съдържа: код на оферта, заглавие/дестинация, продължителност, транспорт, хотел, тип настаняване, дата на отпътуване/настаняване, брой туристи (възрастни и деца), крайна цена, депозит, статус на резервация. Услуги по резервацията (пакетни оферти, настаняване, допълнителни услуги). Възможност за проследяване на статус резервации /на запитване, потвърдена, платена, с депозит, анулирана/.Търсене на резервация по име на оферта, дата на отпътуване, име на клиент и номер на резервация. Бележки към всяка резервация.

Плащания
Възможност за добавяне на допълнителни услуги към всяка резервация и автоматично изчисляване на крайната дължима сума от клиента.
Добавяне на плащания към всяка резервация. Възможност за издаване на фактура. Управление на стойността на необходимия депозит.
Управление на крайната дата за плащане.


Издаване на електронни документи

Генериране на шаблонни документи - договор, ваучер, фактура

Договор
Договорът се генерира с предварително зададени общи условия на фирмата, лого на фирмата, полета за попълване, автоматично се генерира номер на договор и се визуализират въведените данни по резервацията /за клиент, дестинация, дати, дължими суми/, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране

Ваучер
Стандартен, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.

Фактура
Стандартна, оригинал и копие, автоматично генерира номер, както и въведените данни за клиент и данните по резервацията, автоматично генерира сума, възможност за нанасяне на корекции след автоматичното попълване, възможност за принтиране и архивиране.


Други видове документи, подходящи за интеграция
  • Приходен ордер
  • Разходен ордер
  • Проформа фактура
  • Бланка резервация
  • Списък на група
  • Списък на група за мед. застраховка
  • Списък на група по стаи rooming list
  • Списък на група за граница


Модул Клиенти
  • възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на всеки клиент
  • всеки клиент / турист с направена резервация се запаметява в база данни клиенти
  • данните от този модул може да се използват при генериране на нови резервации
  • възможни данни за въвеждане за всеки клиент: трите имена на кирилица и латиница, ЕГН, лична карта №, дата на издаване, дата на валидност, Паспорт №), дата на издаване, дата на валидност, място на издаване, е-mail, мобилен телефон, стационарен телефон, служебен телефон, град, адрес;



Модул Agent Login (Вход за агенти)
Модул Agent Login дава възможност на вашите агенти да правят резервации директно във вашия Travel Office
  • Възможност за следене на резервациите, направени от всeки агент
  • Възможност за редакция - добавяне, изтриване или промяна в данните на агент / фирма
  • Данни към всеки агент - наименование, номер и вид (ТА, ТО) на лиценз, БУЛСТАТ, МОЛ, адрес на регистрация, адрес за кореспонденция, град, държава, координати (телефон, мобилен телефон, email, пощенски адрес), лице за контакт

Всеки агент получава достъп до системата с уникално потребителско име и парола. Агентът има следните възможности:
  • Възможност за резервации по конкретна оферта
  • Възможност за анулации на вече направени резервации
  • Възможност за коригиране на данни по вече направени резервации
  • Доспът до информация за специални оферти
  • Достъп за информация в контингент на хотели
  • Достъп до информация за налични места в превозно средство
  • Възможност за принтиране на електронни документи – договор, проформа фактура, ваучер



Допълнителни услуги
  • Въможност за изработка на документи по шаблон, подаден от клиента
  • Допълнителни функционалности към Travel Office Basic



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Вашите данни
Относно:
Име*:
E-mail*:
Телефон*:
Име на фирма*:
Детайли по запитването*
Съгласен съм с общите условия
Полетата със * са задължителни.
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
624
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
ПроСтудио предлага иновативни решения, които значително улесняват работата на туроператорите и подобряват потребителското изживяване. Препоръчвам ги на всеки, който търси качествена и професионална изработка на уебсайт!
Eлена Козарева / Emotion Travel
Благодарим ви за професионализма, любезното отношение, времето и търпението към нас, както и за работата по сайта, защото наистина си заслужаваше да изберем вас и сме сигурни, че и в бъдеще ще работим заедно.
Десислава Изерова и Димитър Парасков / Deluxe Travel
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel
Central Admin
Получавай офертите на водещи туроператори в твоя сайт Виж повече