White Label / iframe

Какво е White Label

Какво е White Label и за какво служи, видове White Label, предимства и недостатъци


Още по темата:
Вграждане на White Label в сайт | Изработка на White Label |




Какво е White Label / iframe?

Според технологията на изработка този вид трансфер на данни, може да бъде White Label или iframe. Но най-разпространеният е White Label.
White Label е технология за дистрибутиране на информация и представлява "frame" за вграждане в сайт. Офертите и информацията, които са на налични в този прозорец, подредбата, търсенето и резервационните стъпки, се контролират от оператора, чиято собственост е той. Когато дадена агенция желае да вгради в своя сайт White Label на примерен оператор, тя взима кодът (код за вграждане) от него (операторът) и го предоставя на фирмата, която поддържа сайта, за да го вгради.



Приложение на White Label
White Label се използва от туристически агенции и туроператорски фирми в целия свят за разпространение на различни индивидуални и пакетни туристически услуги.
White Label (Уайт лейбъл), вграден в сайта на туристическа фирма, позволява предлагане на много широк избор от услуги и оферти, без нужда от инвестиция в развитието на допълнителни технологии в сайта. Така фирмата, която поставя White Label в своя сайт, има възможност да предложи на клиентите си значително по-богат избор от туристически предложения.


Видове White Label според типа на данни, които са налични в него

Съществуват различни разновидности на White Label, според предлаганите услуги от туроператора - доставчик. Но най-често тази технология се използва за трансфериране на:

Туристически оферти (почивки, екскурзии, уикенд програми)

Информация и цени за хотелско настаняване

Круизни пътувания

Разписания за полети и цени на самолетни билети

Коли под наем (рент-а-кар)

Автобусни билети



Предимства за туроператора - доставчика на данни през White Label

  • По-голяма дистрибуция на продуктите
  • Лесен контрол върху разпространяваната информация - актуализацията на данните се взимат директно от първоизточника, което гарантира винаги актуална и пълна информация за крайния клиент.
  • Увеличаване на делът на пазара, резервациите и продажбите


Предимства (за агенцията приемчик на White Label) за интегриране на White Label сайт в сайта

  • Разнообразие от оферти, задоволяващи различни потребителски търсения
  • Актуалност на информацията
  • Възможност за осъществяване на резервации в реално време, без необходимостта агенцията да има собствена резервационна система.
  • Възможност за персонализиране на визуалния дизайн на предоставеният White Label интерфейс, с цел максимално да доближаване до визията на сайта, в който се интегрира. Това се прави с цел да се избегне усещането у потребителят, че влиза в друг сайт или система.
  • Опцията за промяна на функционалностите на White Label-а



Недостатъци за агенцията - приемчик на White Label / iframe

Недостатъците са, че агенцията, която поставя White Label на туроператор или доставчик в своя сайт - не може да контролира информацията в него. Няма възможност за избор кои оферти да бъдат видими в сайта (не се предлага опция "скриване на оферта"), както и няма начин за въвеждане на нова информация, която да се вижда на страницата с White Label.



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Какво е White Label и за какво служи, видове White Label, предимства и недостатъци

Какво е White Label / iframe?

Според технологията на изработка този вид трансфер на данни, може да бъде White Label или iframe. Но най-разпространеният е White Label. White Label е технология за дистрибутиране на информация и представлява "frame" за вграждане в сайт. Офертите и информацията, които са на налични в този прозорец, подредбата, търсенето и резервационните стъпки, се контролират от оператора, чиято собственост е той. Когато дадена агенция желае да вгради в своя сайт White Label на примерен оператор, тя взима кодът (код за вграждане) от него (операторът) и го предоставя на фирмата, която поддържа сайта, за да го вгради.


Приложение на White Label

White Label се използва от туристически агенции и туроператорски фирми в целия свят за разпространение на различни индивидуални и пакетни туристически услуги.
White Label (Уайт лейбъл), вграден в сайта на туристическа фирма, позволява предлагане на много широк избор от услуги и оферти, без нужда от инвестиция в развитието на допълнителни технологии в сайта. Така фирмата, която поставя White Label в своя сайт, има възможност да предложи на клиентите си значително по-богат избор от туристически предложения.


Видове White Label според типа на данни, които са налични в него

Съществуват различни разновидности на White Label, според предлаганите услуги от туроператора - доставчик. Но най-често тази технология се използва за трансфериране на:

  • Туристически оферти (почивки, екскурзии, уикенд програми)
  • Информация и цени за хотелско настаняване
  • Круизни пътувания
  • Разписания за полети и цени на самолетни билети
  • Коли под наем (рент-а-кар)
  • Автобусни билети



Предимства за туроператора - доставчика на данни през White Label

  • По-голяма дистрибуция на продуктите

  • Лесен контрол върху разпространяваната информация - актуализацията на данните се взимат директно от първоизточника, което гарантира винаги актуална и пълна информация за крайния клиент

  • Увеличаване на делът на пазара, резервациите и продажбите


Предимства (за агенцията приемчик на White Label) за интегриране на White Label сайт в сайта

  • Разнообразие от оферти, задоволяващи различни потребителски търсения

  • Актуалност на информацията

  • Възможност за осъществяване на резервации в реално време, без необходимостта агенцията да има собствена резервационна система

  • Възможност за персонализиране на визуалния дизайн на предоставеният White Label интерфейс, с цел максимално да доближаване до визията на сайта, в който се интегрира. Това се прави с цел да се избегне усещането у потребителят, че влиза в друг сайт или система

  • Опцията за промяна на функционалностите на White Label-а


Недостатъци за агенцията - приемчик на White Label / iframe

Недостатъците са, че агенцията, която поставя White Label на туроператор или доставчик в своя сайт - не може да контролира информацията в него. Няма възможност за избор кои оферти да бъдат видими в сайта (не се предлага опция "скриване на оферта"), както и няма начин за въвеждане на нова информация, която да се вижда на страницата с White Label.


За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.