Facebook - земя под наем
Facebook - земя под наем
Начало » Facebook - земя под наем
Facebook - земя под наем
Ще Ви очакваме на щанда на Travel B2B по време на 34-та Международна туристическа борса Holiday & Spa Expo (гр. София, 15-17 февруари 2017) Схема с изложбени площи, Зала 1

Покрай популярността, която социалните мрежи добиха през последните години, много фирми ангажираха средства и ресурси в трупане на последователи, поддържане на фирмената фейсбук страница, платени рекламни инициативи за генериране на трафик към фирмения профил. Но има и такива потребители, които са дръзнали да се усъмнят и да погледнат другата страна на монетата. Те със сигурност са взели под внимание публикации, които съветват да не се гради фирмен бранд само и единствено във Facebook или използваната от тях метафора "Земя под наем"

В случая не е необходимо да заемате крайна позиция "за" или "против", а по-скоро да съпоставите предимствата и недостатъците на двата подхода. След което да подберете и инвестирате време и пари в разработването/поддържането на решения, които в бъдеще ще Ви се отплатят с устойчиво присъствие в мрежата и фирмена идентичност.

Собствен сайт vs Facebook страница

Предимства на собствен сайт

  • визуализира се на домейн, който е собственост на фирмата
Вижте повече Избор и регистрация на домейн
  • графичният дизайн на сайта е създаден в унисон с корпоративната визия на Вашия бизнес
Научете повече От какво се определя дизайна на сайта
  • модулите и функционалностите са подбрани или изработени съобразно Вашата дейност и осигуряват по-добро и качествено онлайн облсужване на Вашите настоящи и потенциални клиенти
Запознайте се с Какво е динамичен сайт
  • с помоща на административен панел освен че периодично актуализирате съдържанието, можете да изведете и подчертаете важни за Вас към момента акценти, като ги визуализирате на начална страница, на топ позици към определена секция в сайта, на банер позиция и др.
  • възможност за предприемане на инициативи, които са свързани с оптимизация за търсещи машини (SEO)
Разгледайте в детайл SEO 4 в 1
  • периодично сайтът може да се променя и по Ваша преценка да се предприемат подобрения визуално и функционално
Прочетете повече за Обновяване на сайт - редизайн или динамизация и FAQ: Редизайн на уебсайт
  • чрез модул за регистрация на клиента можете да проследите неговите предпочитания, поведение при закупуване на продукт/ услуга, да осигурите периодичен контакт (по тел, email или push известия) и др
Кратко описание на опциите приClient Login

Недостатъци на Facebook страница

  • подредба на компонентите по шаблон
  • публикациите са под формата на стрийм (поток) от линкове, което прави съдържанието трудно за проследяване или за търсене на по-стари постове
  • често се случва потребителите да потърсят дадена фирма в търсачката и ако тя няма собствен сайт или не е оптимизиран по подходящия начин, на преден план да излезе като резултат фирмения профил във facebook. Но какво правим, ако потребителят няма регистрация във facebook и това ограничи неговия достъп до facebook страницата?
  • остава под въпрос кой притежава интелектуалните права над публикациите/ снимките
  • потенциални изненади - промяна в правилата, промяна във визията
  • ограничаване на аудиторията - необходимо е да заплатите, за да може Вашата публикация да се дистрибутира до повече потребители
  • лимитиран достъп до статистика за последователите на дадена страница