Facelift на уеб сайт
Facelift на уеб сайт
Леки промени на визията на сайта, чрез използване на актуални подходи в уеб дизайна, без добавяне на нови функционалности
Колко пъти до сега сайтът Ви е претърпявал промяна?
За съжаление, често срещани са казусите, при които един сайт не е променян от деня на неговото създаване. Но ако приоритет за Вас е сайтът да държи задоволителна позиция в онлайн пространството, необходимо е да се замислите над поредица от подобрения или тотален редизайн
Facelift на уебсайт е процедура, подходяща за Вашия сайт, ако:
Все още работите в стар стил и не вярвате в увеличението на дела на онлайн продажбите? Имплементирайте подобренията на сайта като базирате Вашите решения въз основа на подробната статистика на сайта (google analytics) - променете навигацията, реаранжирайте подредбата на съдържанието на офертите, експеримемтирайте с нови call-to-action послания. Вашата крайна цел - повече потенциални клиенти, успешни продажби онлайн и ръст в приходите.
Говорите ли с Вашите клиенти?
Ангажирани в процеса на продажба, често се пропуска възможността за разговор с клиента по отношение на ефективността на сайта. Подгответе кратка анкета с важни за Вас промени и ако все още се колебаете, дали е подходящото време за реализирането им, допитайте се до потребителите - те ще са тези, които пряко ще се възползват от тях един ден. Резултатите от допитването може би ще изненадат Вас, защото най-вероятно промените ще се окажат положително приветствани и дори дългоочаквани.
Говорите ли с Вашия екип?
Може би във Вашия екип имате колеги с по-модерни познания. Използвайки морално остарял уеб сайт може би ги кара да се чувстват неефективни и дори малко да се срамуват. Подходящите промени и функционални ъпгрейди може да ги мотивират да приканват аудиторията да използва по-активно сайта, да им разясняват възможностите за онлайн запитване и проследяване на статус на резервации, удобството на заплащане с карта онлайн и т.н
Предимства на facelift на сайт
Потребителите днес прекарват голяма част от ежедневието пред екрана на настолния компютър или търсят бързо достъпни решения в движение през екрана на мобилния телефон. Попадайки на различни сайтове от различни категории/ индустрии, потребителите са изградили вътрешна интуиция и в рамките на няколко секунди оценяват, дали даден сайт ще им помогне бързо и лесно да навигират из съдържанието и да намерят желания продукт/ услуга.
За това промяната е повече от необходима, за да може да превърне посетител в потенциален клиент, а с подходящата информация и навигация - да доведете до реализирането на онлайн продажба.
Ключови предимства на facelift процедура за съществуващ сайт
Facelift и мобилна версия на сайт
Живеем в т.нар дигитална ера и потребителите очакват даден сайт да функционира в подходящия формат за различните устройства (настолен компютър, мобилен телефон, таблет). Препоръчително е да инвестирате част от заделените за промени средтсва за създаване на базова мобилна версия. На по-късен етап можете да я надградите с опции и функционалности.
В случая ключовото предимство да изберете отделна мобилна версия е, че можете да правите промени и ъпгрейди по настолнта версия и мобилната версия по различно време и в рамките на разумни ценови диапазони.
Други решения
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Леки промени на визията на сайта, чрез използване на актуални подходи в уеб дизайна, без добавяне на нови функционалности
Колко пъти до сега сайтът Ви е претърпявал промяна?
За съжаление, често срещани са казусите, при които един сайт не е променян от деня на неговото създаване. Но ако приоритет за Вас е сайтът да държи задоволителна позиция в онлайн пространството, необходимо е да се замислите над поредица от подобрения или тотален редизайн
Facelift на уебсайт е процедура, подходяща за Вашия сайт, ако:
- не сте правили уеб промени последните 5 години
- сайтът е с "тежък" графичен дизайн - търси се баланс между цветове и бяло пространство
- сте променили продукт/ услуга и искате да поставите нови акценти на начална страница
- текущата онлайн визия вече не пасва на Вашата таргет аудиторията
- сайтът не отразява Вашия бизнес растеж и развитие
- използвате много скриптове - практиката показва, че често имат негативен ефект и забавят зареждането на сайта. Като пример може да се разглежда тенденция да се маха facebook like box, но се добавят бутони с повече социлани мрежи
Все още работите в стар стил и не вярвате в увеличението на дела на онлайн продажбите? Имплементирайте подобренията на сайта като базирате Вашите решения въз основа на подробната статистика на сайта (google analytics) - променете навигацията, реаранжирайте подредбата на съдържанието на офертите, експеримемтирайте с нови call-to-action послания. Вашата крайна цел - повече потенциални клиенти, успешни продажби онлайн и ръст в приходите.
Говорите ли с Вашите клиенти?
Ангажирани в процеса на продажба, често се пропуска възможността за разговор с клиента по отношение на ефективността на сайта. Подгответе кратка анкета с важни за Вас промени и ако все още се колебаете, дали е подходящото време за реализирането им, допитайте се до потребителите - те ще са тези, които пряко ще се възползват от тях един ден. Резултатите от допитването може би ще изненадат Вас, защото най-вероятно промените ще се окажат положително приветствани и дори дългоочаквани.
Говорите ли с Вашия екип?
Може би във Вашия екип имате колеги с по-модерни познания. Използвайки морално остарял уеб сайт може би ги кара да се чувстват неефективни и дори малко да се срамуват. Подходящите промени и функционални ъпгрейди може да ги мотивират да приканват аудиторията да използва по-активно сайта, да им разясняват възможностите за онлайн запитване и проследяване на статус на резервации, удобството на заплащане с карта онлайн и т.н
Предимства на facelift на сайт
- оптимизиране на пространството на екрана на настолен компютър
- подобрена навигация
- реорганизиране на акценти
- повече снимки
- оптимизиране на реклмания бюджет (рекламни кампании често са възпрепятствани от употребата на флаш)
- подредената информация приканва към задържане вниманието на потребителя (време прекарано в сайта и брой посетени страници)
- изграждане на доверие - ключов момент при привличане на нови клиенти
Потребителите днес прекарват голяма част от ежедневието пред екрана на настолния компютър или търсят бързо достъпни решения в движение през екрана на мобилния телефон. Попадайки на различни сайтове от различни категории/ индустрии, потребителите са изградили вътрешна интуиция и в рамките на няколко секунди оценяват, дали даден сайт ще им помогне бързо и лесно да навигират из съдържанието и да намерят желания продукт/ услуга.
За това промяната е повече от необходима, за да може да превърне посетител в потенциален клиент, а с подходящата информация и навигация - да доведете до реализирането на онлайн продажба.
Ключови предимства на facelift процедура за съществуващ сайт
- време - промените са малки и се реализират бързо
- подходяща е, когато бързате за промяна преди участие на туристическо изложение или семинар
- показва на Вашите потребители, че се стараете да бъдете в крак с тенденциите, макар и с малки, но разумни промени
- facelift промените могат да бъдат първа стъпка към пълен редизайн
- изисква малка инвестиция на средства
- промяната за потребителя не е фрапираща
- дава Ви време да планирате бъдещи по-големи решения за редизайн
- сайтът придобива по-актуален и съвременен вид
Facelift и мобилна версия на сайт
Живеем в т.нар дигитална ера и потребителите очакват даден сайт да функционира в подходящия формат за различните устройства (настолен компютър, мобилен телефон, таблет). Препоръчително е да инвестирате част от заделените за промени средтсва за създаване на базова мобилна версия. На по-късен етап можете да я надградите с опции и функционалности.
В случая ключовото предимство да изберете отделна мобилна версия е, че можете да правите промени и ъпгрейди по настолнта версия и мобилната версия по различно време и в рамките на разумни ценови диапазони.
Други решения
- ако не можете сами да обновявате съдържанието на сайта - динамизация
- ако не можете да насмогнете да актуализирате промените по туристическите оферти - абонаментен план за централен админ
- ако искате проследяване на онлайн запитванията дори в извън работно време - Travel Office и Проверка на резервация
- ако сте променили и сте се развили и искате да създадете b2b мрежа - индивидуално разработена туристическа резервационна система
- ако искате нови функционалности - ъпгрeйд на нова версия на административен панел Travel Admin
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.