Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
Начало » Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
facebook    
Стъпка 1

Влезте в Google Analytics профила с Вашето потребителско име и парола. Изберете желана дата или период

Стъпка 2

От менюто в ляво изберете главен показател Acquisition, където се съдържа детайлна статистика за източниците за придобиване на трафик към сайта



Стъпка 3

Кликнете последователно на All Trafic-> Channels



След което изберете Social - категорията, в която попада Facebook и кликнете върху Facebook (важно: в този списък ще се появят и други социални мрежи, в зависимост от Вашата активност или доброволен принос на потребителите чрез споделяне на съдържание, което води към Вашия сайт)



Стъпка 5

Използвайте опцията Secondary dimension за да "кръстосате" параметри, като Google Analytics е подбрал най-често използваните:


  • Landing Page - ще се ориентирате кои са посещаваните страници в сайта





  • Device Category - ще Ви насочи как се разпределят потребителите според използваното устройство





  • Source - ако при създаването на кампаниите използвате UTM линкове, тук можете да проследите по-прецизни данни за генерирания от тях трафик





Полезни връзки:
google analytics facebook | facebook google analytics |