Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
|
![]() |
Начало »
Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
![]()
Стъпка 1
Влезте в Google Analytics профила с Вашето потребителско име и парола. Изберете желана дата или период Стъпка 2 От менюто в ляво изберете главен показател Acquisition, където се съдържа детайлна статистика за източниците за придобиване на трафик към сайта ![]() Стъпка 3 Кликнете последователно на All Trafic-> Channels ![]() След което изберете Social - категорията, в която попада Facebook и кликнете върху Facebook (важно: в този списък ще се появят и други социални мрежи, в зависимост от Вашата активност или доброволен принос на потребителите чрез споделяне на съдържание, което води към Вашия сайт) ![]() Стъпка 5 Използвайте опцията Secondary dimension за да "кръстосате" параметри, като Google Analytics е подбрал най-често използваните:
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() |
![]() |
||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |