Готови ли сте да опитате push маркетинг?
Готови ли сте да опитате push маркетинг?
|
Начало »
Готови ли сте да опитате push маркетинг?
Не трябва да пропускаме обаче, че имаме няколко условия, които трябва да бъдат изпълнени от съответния бизнес преди това:
вижте още: Оферта за изработка на Android приложение Оферта за изработка на iOS приложение
Push маркетинг стратегията включва в себе си изпащане на подходящи съобщения, които достигат директно до настоящия или потенциален клиент благодарение на вече позиционираното приложение на екраните на техните мобилни устройства. Push нотификациите трябва да бъдат разглеждани като нов начин за комуникация с потребителите и да се управлява умело взаимодействието така, че да се постигне крайната цел събрана в няколко думи - удовлетвореност на клиента и положителни финансови резултати за бизнеса. Три основни стъпки трябва да станат част от Вашата рутина по пътя на успешния push marketing и постигане на фирмени цели: # Стъпка 1 - Подготовка на план В рамките на нормалното е характеристиките на Вашата аудитория да не съвпадат с тези на други фирми в отрасъла или преки конкуренти. За това е изключително важно да си отделите необходимото време и внимателно да наблюдавате и анализирате поведението на получателите на push известия според:
Изготвяйте план за изпращане на нотификации за по-кратки периоди (примерно седмични планове). Така ще бъдете по-мотивирани да осъществявате мониторинг над реакцията на аудиторията и да настройвате нужните промени # Стъпка 2 - Сегментиране на аудиторията Тази стъпка не е изненада за никого, тъй като всеки знае, че индивидуалното послания в съчетание с предложение, което носи стойност, има по-голяма вероятност да се превърне в търсения резултат - сделка, покупка, възнаграждение на лоялен клиент и т.н Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android и проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за iOS Разгледайте нашите оферти за Оферта за изработка на Android приложение и Оферта за изработка на iOS приложение # Стъпка 3 - Push известия като част от продажбения процес Включете push известията активно в процеса на продажба като:
вижте още: Неограничени Push известия за Вашия апп Източник: Travel B2B Блог: Готови ли сте да опитате push маркетинг? |
||||||
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |