Идеи за текст за push нотификации
Идеи за текст за push нотификации
|
![]() |
Начало »
Идеи за текст за push нотификации
![]() A) Промоционални push нотификации Прилагат се при кампании, които са свързани с:
Практични съвети относно съдържанието на текста >> Използвайте цифри - опишете отстъпката със стойност или процент >> Подчертайте с главни букви акцента на съобщението (ПРОМО, LAST MINUTE, ПОСЛЕДНИ МЕСТА, САМО ДНЕС) >> Посочете ясно какво продавате >> Условия за получаване на промоцията - дата или период на валидност, брой места или промо код >> Планирано повтаряне на нотификацията с цел напомняне на време за изтичащ срок на съответната промоция >> Ако аудиторията позволява малко повече креативност - опитайте с по-закачливи и забаавни послания B) Известяване/уведомление чрез push нотификация Най-често се свързват с напътствия свързани с рутинни процедури, логистика или счетоводство. Приложение в туристическата индустрия намират в следните случай:
Практични съвети относно съдържанието на текста >> Посочете конкретно какво очаквате от клиента да направи (вноска, пълно плащане, потвърждение по промени) >> Обсъдете с вашия IT екип как да автоматизирате съдържанието на съобщенията, след като те се формират на база служебна рутинна комуникация с клиента >> Винаги цитирайте "номер на резервацията" или "номер на фактура" >> Привтствайте нов потребител, който току що е инсталирал вашата мобилна апликация и му предложете оферта с отстъпка
Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android и проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за iOS Разгледайте нашите оферти за Изработка на мобилна апликация за Android и Изработка на мобилна апликация за iOs За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас
Има ли формула за писане на push нотификация? За съжаление формула има само по отношение на техническото изпълнение на push нотификацията (Заглавие, Текст и Целеви линк). Но има принципи, които са се доказали във времето и са основани на практични наблюдения. Ето някои от тях, които можете да последвате:
Не забравяйте: Чрез push нотификациите ангажирате потребителя с вашата мобилна апликация, задържате вниманието му с подходящи предложения, давате му възможност за достъп до индивидуални предложения |
![]() |
||||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |