Facebook приложения

Основни параметри на Facebook страница

Социалните мрежи предлагат много добри възможности и огромен потенциал и при правилно управление, бизнеса само може да спечели от него. Повечето компании по света са създали свои фирмени страници в социалните сайтове и имат хиляди фенове. С това те са достигнали огромно внимание и интерес от страна на потребителите в мрежата.

Създаване на бизнес самостоятелна фирмена страница във Facebook, разработена за вашите продукти и услуги.
Предприемете различни стратегии за привличане на потребителите чрез провеждане на игри, викторини, състезания, конкурси и др. Такъв подход определено ще внуши на потребителите, че Вашият профил в социалната мрежа е интересен и поддържан и в никакъв случай скучен.

Основни параметри на Facebook страница

  • В момента на нейното създаване Facebook страницата се прикачва към личен профил, който получава статут на администратор

  • За да съществува, страницата винаги трябва да бъде “прикачена” поне към един личен профил (така Facebook избягва анонимността и знае към кого да се обърне, ако има индикация за нарушения или пък да извести за функционални нововъведения)

  • Администраторите могат да бъдат повече от един, като публикациите винаги ще се визуализират от името на страницата (освен ако периодичноне променяте настрйките, когато искате да подчертаете пост от личен профил)

  • Профилът на администратора остава анонимен за феновете, но ако желае да се обяви, има опция в настройките да стане видим

  • Facebook страницата позволява оформянето на снимка (лого), информация за дейността, работно време, уеб сайт, телефон и e-mail за контакт, адрес

  • Вместо лого, можете да подчертаете вашата индивидуалност и да подсилите познаваемостта на бранда, с изработване и поставяне на Facebook имиджов банер

  • Образно казано чрез страницата феновете доброволно се „абонират“ за активността и дейността на съответната фирма или организация

  • Феновете могат да попаднат на вашата Facebook страница и чрез вградения “like box” в основния сайт

  • Феновете могат да предложат страницата на техни приятели

  • Не е необходимо лично да познавате вашите фенове

  • Съдържанието на страниците е видимо и за потребители без профил във Facebook, но активността им е ограничена

  • Публикациите на стената са достъпни до всички фенове

  • Чрез допълнителни настройки на страницата можете да ограничите активността на феновете (коментари и постове)

  • Facebook страницата предоставя детайлна статистическа информация за вашите фенове (пол, възраст, страна, активност)

  • Facebook страницата успешно се комбинира с Facebook реклама, защото вашите фенове са потенциални клиенти на вашите продукти и услуги

  • Страницата може да се открои от останалите, като се прикачат Facebook апликации (facebook микросайтове)

  • Ако се затруднявате да поддържате редовно съдържанието на вашата Facebook страница, съществува възможност за захранване на страницата с RSS апликация

  • Facebook страницата се индексира от “търсачките” и представлява допълнителен SEO инструмент

  • Броят на фенове е неограничен

  • Facebook инструменти, които съпровождат страницата са: бутон “харесвам”, бутон “сподели”, бутон “изпрати” и “Like Box”

  • Facebook страницата може да бъде изтрита от администратора (създателя)

  • Използването на личен профил за представяне на бизнес е в нарушение с условията на Facebook http://www.facebook.com/terms.php