Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
Начало » Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
Голяма част от посетителите ще обърнат за решение в интернет - дали ще потърсят конкретен обект, разнообразни предложения за избрана дестинация или ще се доверят на препоръки от приятел или близък в социалните мрежи.

Вижте кои са факторите, които биха помогнали да се преодолее зародилото се колебание и как да подсилите вярата в потенциалния клиент, за да постигнете Вашите цели.

Уебсайт с резервационен модул

В наши дни от потребителска гледна точка един информативен сайт се равнява на разглеждане на витрина, докато наличието на онлайн резервационен модук приканва към действие. Колкото повече и подходящи функционналности поддържа Вашия сайт, толкова по-вероятно е потребителите да споделят с други потенциални купувачи позитивното онлайн потребителско преживяване

Поставяне на SSL сертификат

През февруари Google обяви, че от началото на юли 2018 г. с пускането на Chrome 68 уеб страниците, заредени без HTTPS, ще бъдат маркирани като "несигурни".

източник: Google Security Blog, статия A secure web is here to stay (february 8, 2018



Основната мотивация на Google за насърчаването на HTTPS е постигането на безопасното браузване в полза на бизнеса. Потребителите, които се чувстват сигурни в мрежата, прекарват повече време в разглеждане съдържанието на даден сайт. Както и се възползват от фунционални улеснения, които водят до взаимодействие и по-добро онлайн потребителско преживяване.

Визия

Професионално изграден уеб сайт ще вземе под внимание Вашите цели и фирмено излъчване. Присъствието на лого и корпоративни цветове ще допринесат за по-добра разпознаваемост.

Съдържание

Поддържайте актуално съдържание с подходящ за отрасъла CMS. Следете да няма празни страници, грешни редиректи. Погрижете се да дадете приоритет на акценти , които най-много конвертират. Обърнете внимание кои са основните пазари, които таргетирате и обслужвате и създайте езикови версии, за да направите съдържанието по-достъпно и разбираемо

Местоположение/ Координати за контакт

Използвайте карта, за да обозначите местоположението на обекта за настаняване спрямо ключови обекти в околността. Възможностите за контакт да позволяват бързо набиране на телефонен номер, изпращане на имейл и/или форма за запитване в свободен текст.

Сертификати/ Награди

Присъствието на сертификати или награди често се взема под внимание, особено когато обектът за потребителя е непознат

Отзиви

Отзивите от независими платформи са за предпочитане. Там ще се срещнат както позитивни, така и негативни коментари. Тук е важно да демонстрирате, че вземате под внимание всеки коментар и работите над отстраняване на факторите, които са предизвикали неудобство по време на престой.

Политика за поверителност

Работете над поддържане и подобряване на фирмената политика по отношение на личните данни на Вашите настоящи и потенциални гости

Общи условия

Това, което може да откаже един потребител от завършване на сделката, е неуточнени отношения по неговите права и задължения.

SEO оптимизация

Работете усърдно над изграждане на съдържание на собствен домейн.

Участвайте в информационни портали

Потребителите могат да достигнат до Вас, като първо проучат дадена дестинация.

Блог

Разкажете на Вашите бъдещи гости за региона, за традициите, за допълнителните активности в околността. Ако не се справяте с писането на блог статии, обърнете се към външен експерт, но човек от екипа да му подава информация и заедно да съгласуват идеите. Важно е да има постоянство и известна доза креативност.

Източник: Travel B2B Блог: Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела