Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
|
![]() |
Начало »
Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела
![]() Вижте кои са факторите, които биха помогнали да се преодолее зародилото се колебание и как да подсилите вярата в потенциалния клиент, за да постигнете Вашите цели. Уебсайт с резервационен модул В наши дни от потребителска гледна точка един информативен сайт се равнява на разглеждане на витрина, докато наличието на онлайн резервационен модук приканва към действие. Колкото повече и подходящи функционналности поддържа Вашия сайт, толкова по-вероятно е потребителите да споделят с други потенциални купувачи позитивното онлайн потребителско преживяване Поставяне на SSL сертификат През февруари Google обяви, че от началото на юли 2018 г. с пускането на Chrome 68 уеб страниците, заредени без HTTPS, ще бъдат маркирани като "несигурни". източник: Google Security Blog, статия A secure web is here to stay (february 8, 2018 ![]() Основната мотивация на Google за насърчаването на HTTPS е постигането на безопасното браузване в полза на бизнеса. Потребителите, които се чувстват сигурни в мрежата, прекарват повече време в разглеждане съдържанието на даден сайт. Както и се възползват от фунционални улеснения, които водят до взаимодействие и по-добро онлайн потребителско преживяване. Визия Професионално изграден уеб сайт ще вземе под внимание Вашите цели и фирмено излъчване. Присъствието на лого и корпоративни цветове ще допринесат за по-добра разпознаваемост. Съдържание Поддържайте актуално съдържание с подходящ за отрасъла CMS. Следете да няма празни страници, грешни редиректи. Погрижете се да дадете приоритет на акценти , които най-много конвертират. Обърнете внимание кои са основните пазари, които таргетирате и обслужвате и създайте езикови версии, за да направите съдържанието по-достъпно и разбираемо Местоположение/ Координати за контакт Използвайте карта, за да обозначите местоположението на обекта за настаняване спрямо ключови обекти в околността. Възможностите за контакт да позволяват бързо набиране на телефонен номер, изпращане на имейл и/или форма за запитване в свободен текст. Сертификати/ Награди Присъствието на сертификати или награди често се взема под внимание, особено когато обектът за потребителя е непознат Отзиви Отзивите от независими платформи са за предпочитане. Там ще се срещнат както позитивни, така и негативни коментари. Тук е важно да демонстрирате, че вземате под внимание всеки коментар и работите над отстраняване на факторите, които са предизвикали неудобство по време на престой. Политика за поверителност Работете над поддържане и подобряване на фирмената политика по отношение на личните данни на Вашите настоящи и потенциални гости Общи условия Това, което може да откаже един потребител от завършване на сделката, е неуточнени отношения по неговите права и задължения. SEO оптимизация Работете усърдно над изграждане на съдържание на собствен домейн. Участвайте в информационни портали Потребителите могат да достигнат до Вас, като първо проучат дадена дестинация. Блог Разкажете на Вашите бъдещи гости за региона, за традициите, за допълнителните активности в околността. Ако не се справяте с писането на блог статии, обърнете се към външен експерт, но човек от екипа да му подава информация и заедно да съгласуват идеите. Важно е да има постоянство и известна доза креативност. Източник: Travel B2B Блог: Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела Полезни връзки:
хотелски сайт | изработка на сайт за хотел | сайт за хотел | сайт за хотел цена | решения за хотел | директни резервации | |
![]() |
||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |