Изработка и интеграция на xLabel
Какво представлява xLabel
xLabel представлява white label базиран XML, който позволява интеграция в произволен сайт независимо от хостинг и технология, като запазва дизайна на сайта на туристическата агенция.
ВИЖ ТУК: Списък с xLabel доставчици
ВИЖ ТУК: Поставяне на xLabel в сайт
ВИЖ ТУК: Сравнителна таблица xLabel vs White Label/ iFrame
Предимства:
Важно: ако към момента няма подадени активни оферти, xLabel-ът е празен от съдържание
а) SEO xLabel
б) изготвяне на customized xLabel
в) добавяне на допълнителни опции като "принтирай", "facebook like", "facebook share", пагинатор, търсачка, галерия, табове
Недостатъци:
Забележки:
(*) актуализацията зависи от това, дали XML, който стои зад xLabel поддържа тази опция
(**) зависи от това, дали туроператорът предоставя съответната опция
ВИЖ ТУК: Списък с xLabel доставчици
ВИЖ ТУК: Поставяне на xLabel в сайт
ВИЖ ТУК: Сравнителна таблица xLabel vs White Label/ iFrame
Предимства:
- съдържанието на xLabel се актуализира в реално време (програма, цени, описание на хотели, списък хотели към програмата, stop sales *, speacial offers *)
- позволява интеграция в произволен сайт без значение от хостинг и технология на сайта
- цялото съдържание се индексира върху вашия домейн, като всяка оферта генерира собствен дълбочинен линк с прилежащи подлинкове
- дълбочинният линк позволява на агента да посочи/цитира на клиента (напр в email) конкретна програма или хотел към програмата
- при вграждане на xLabel се запазва дизайна на Вашия сайт без да са необходими скрол барове, като съдържанието изпълва ширината/ дължината на сайта
Важно: ако към момента няма подадени активни оферти, xLabel-ът е празен от съдържание
- оригиналният доставчик на офертата не се вижда от крайния потребител (няма никакви URL, SRC или HREF референции към сайта на оригиналния доставчик)
- възможност за специални подобрения по заявка на агента с изготвяне на оферта с цени за:
а) SEO xLabel
б) изготвяне на customized xLabel
в) добавяне на допълнителни опции като "принтирай", "facebook like", "facebook share", пагинатор, търсачка, галерия, табове
- завършен автоматичен цикъл за резервиране** и плащане**
Недостатъци:
- към даден поддомейн може да се вгради само един xLabel на един доставчик/ туроператор
- администраторът на сайта на туристическата агенция няма контрол върху съдържанието на xLabel по отношение на редакция, разместване, скриване или преподреждане
Забележки:
(*) актуализацията зависи от това, дали XML, който стои зад xLabel поддържа тази опция
(**) зависи от това, дали туроператорът предоставя съответната опция
xLabel представлява white label базиран XML, който позволява интеграция в произволен сайт независимо от хостинг и технология, като запазва дизайна на сайта на туристическата агенция.
ВИЖ ТУК: Списък с xLabel доставчици
ВИЖ ТУК: Поставяне на xLabel в сайт
ВИЖ ТУК: Сравнителна таблица xLabel vs White Label/ iFrame
Предимства:
Важно: ако към момента няма подадени активни оферти, xLabel-ът е празен от съдържание
а) SEO xLabel
б) изготвяне на customized xLabel
в) добавяне на допълнителни опции като "принтирай", "facebook like", "facebook share", пагинатор, търсачка, галерия, табове
Недостатъци:
Забележки:
(*) актуализацията зависи от това, дали XML, който стои зад xLabel поддържа тази опция
(**) зависи от това, дали туроператорът предоставя съответната опция
ВИЖ ТУК: Списък с xLabel доставчици
ВИЖ ТУК: Поставяне на xLabel в сайт
ВИЖ ТУК: Сравнителна таблица xLabel vs White Label/ iFrame
Предимства:
- съдържанието на xLabel се актуализира в реално време (програма, цени, описание на хотели, списък хотели към програмата, stop sales *, speacial offers *)
- позволява интеграция в произволен сайт без значение от хостинг и технология на сайта
- цялото съдържание се индексира върху вашия домейн, като всяка оферта генерира собствен дълбочинен линк с прилежащи подлинкове
- дълбочинният линк позволява на агента да посочи/цитира на клиента (напр в email) конкретна програма или хотел към програмата
- при вграждане на xLabel се запазва дизайна на Вашия сайт без да са необходими скрол барове, като съдържанието изпълва ширината/ дължината на сайта
Важно: ако към момента няма подадени активни оферти, xLabel-ът е празен от съдържание
- оригиналният доставчик на офертата не се вижда от крайния потребител (няма никакви URL, SRC или HREF референции към сайта на оригиналния доставчик)
- възможност за специални подобрения по заявка на агента с изготвяне на оферта с цени за:
а) SEO xLabel
б) изготвяне на customized xLabel
в) добавяне на допълнителни опции като "принтирай", "facebook like", "facebook share", пагинатор, търсачка, галерия, табове
- завършен автоматичен цикъл за резервиране** и плащане**
Недостатъци:
- към даден поддомейн може да се вгради само един xLabel на един доставчик/ туроператор
- администраторът на сайта на туристическата агенция няма контрол върху съдържанието на xLabel по отношение на редакция, разместване, скриване или преподреждане
Забележки:
(*) актуализацията зависи от това, дали XML, който стои зад xLabel поддържа тази опция
(**) зависи от това, дали туроператорът предоставя съответната опция