Live Chat към сайт на хотел
Live Chat към сайт на хотел
|
Начало »
Live Chat към сайт на хотел
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А Да приемем, че сте обновили визията на Вашия сайт, добавили сте функционалности, активни сте в социалните мрежи и сте се погрижили за генериране на допълнителен трафик към сайта със SEO и платена реклама. Пред Вас изниква въпроса-каква да бъде намесата от Ваша страна, така че да е на време и да могат да се спасят продажбите, преди посетителят да се е отказал заради неяснота в съдържанието на сайта. Live Chat платформите са се доказали като мощен инструмент за превръщане на посещения в запитвания и продажби Предимства на live chat за потребителя/ посетителя на сайт за хотел:
Предимства на live chat за хотелиера:
>> да разпределя разговорите по агенти/ консултанти >> да задържиш вниманието на клиента на сайта,да го разходите виртуално из съдържанието на сайта >> да разрешавате недоразумения или неясно съдържание на момента >> да се проследяват се раговорите и да се дефинират често срещани грешки, които са препятствие за финализиране на резервация >> да се даде оценка относно ефективността на агента >> да се генерира статистика ( колко дълъг е разговора, колко броя разговора водят до резервация, колко входящи запитвания се обработват от агент и т.н) вижте още Live Chat- превърнете посещенията в продажби
Полезни връзки:
решения за хотел | директни продажби | live chat код за вграждане | live chat | интегриране на live chat | вграждане на live chat | live chat платформа | виртуален чат | чат на живо | директни резервации | |
||||
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |