Live Chat към сайт на хотел
Live Chat към сайт на хотел
Начало » Live Chat към сайт на хотел
Live Chat към сайт на хотел
facebook    
Свържете се с нашия екип на тел: 02 980 18 30 или 0899 936 282
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А

Да приемем, че сте обновили визията на Вашия сайт, добавили сте функционалности, активни сте в социалните мрежи и сте се погрижили за генериране на допълнителен трафик към сайта със SEO и платена реклама. Пред Вас изниква въпроса-каква да бъде намесата от Ваша страна, така че да е на време и да могат да се спасят продажбите, преди посетителят да се е отказал заради неяснота в съдържанието на сайта.

Live Chat платформите са се доказали като мощен инструмент за превръщане на посещения в запитвания и продажби

Предимства на live chat за потребителя/ посетителя на сайт за хотел:

  • възможността за разговор, дори и във виртуален формат, добавя нотка на човешко присъствие
  • през платформата потребителят може да получи бърз отговор по отношение на детайл или неяснота
  • могат да се обсъдят индивидуални параметри, за които няма информация в сайта (напр. сватбено тържество, семинар, тийм билдинг и други събития)
  • потребителят може да разясни дали обектът може да посрещне и да обслужи индивидуални специфични нужди
  • посетителят на сайта има контрол над момента за иницииране на разговор т.е може да прецени дали да потърси онлайн консултация
  • live chat спестява време на клиента и осигурява достъп до консултант, в случай че телефонната линия дава заето

Предимства на live chat за хотелиера:

  • демонстрирате грижа и внимание към индивидуалните потребности на посетителя
  • виртуалният разговор може да се окаже ключова намеса при колебание от страна на клиента - Вас ли да избре или други конкурентни обекти
вижте още Важен ли е делът на директните продажби за един хотел
  • комуникацията с потенциалния гост на хотела започва още преди да е посетил обекта, като по този начин поставяте основите за изграждане на удовлетворение
  • подходящ канал за директна комуникация с потенциален клиент при промотиране на специални оферти или при надграждане на стойността на пордажбата (към цената за настаняване да бъдат добавени допълнителни услуги - трансфер, масаж, тур, наем на екипировка и т.н)
  • live chat платформата позволява
>> да отнемeте и пренасочите натоварването от телефонните линии
>> да разпределя разговорите по агенти/ консултанти
>> да задържиш вниманието на клиента на сайта,да го разходите виртуално из съдържанието на сайта
>> да разрешавате недоразумения или неясно съдържание на момента
>> да се проследяват се раговорите и да се дефинират често срещани грешки, които са препятствие за финализиране на резервация
>> да се даде оценка относно ефективността на агента
>> да се генерира статистика ( колко дълъг е разговора, колко броя разговора водят до резервация, колко входящи запитвания се обработват от агент и т.н)
вижте още Live Chat- превърнете посещенията в продажби
  • периодично можете да провеждате анкети посредством разговор през life chat платформата
  • чрез виртуалният разговор можете да насърчите финализиране на онлайн резервация. За целта подчертайте предимствата и ползите за бъдещия гост (напр безплатен коктейл в лоби бара след настаняване, % отсъпка от крайната цена, % отстъпка от вечеря в тематичен ресторант, % отсъпка за бъдещо посещение и т.н)