На фокус: Потребителят от ново поколение
На фокус: Потребителят от ново поколение
Начало » На фокус: Потребителят от ново поколение
На фокус: Потребителят от ново поколение
facebook    
Свържете се с нашия екип на тел: 02 980 18 30 или 0899 936 282
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А

Активният потребител, който попада във възрастовата категория 18-35, днес е част от дигиталния пазар. Дали ще търси информация през настолен компютър, ще се възползва от удобството да сърфира от таблет или ще потърси необходимото в движение с помоща на мобилен телефон, този потребител желае данните да бъдат поднесени в дигитален формат.

Интересен е фактът, че потребителите, които попадат в този конкретен възрастов диапазон, се отличават с характерна черта в поведението: те задържат своето внимание за много кратко и ако попаднат на източник, който не им поднася информацията бързо, с актуално съдържание и в желания формат, най-вероятно ще се преориентират към следващия източник в списъка с резултати.

Допълнителна информация:
Необходима ли е мобилна версия за Вашия сайт?
13 причини да имате мобилен сайт

Съвременният потребител е образован - знае какво търси, как да го потърси , подбира източниците на информация по достоверностт и филтрира успешно дигиталния поток от информация. Също така е склонен да отдели време, за да проучи различни видове източници (блогове, форумик, социални мрежи, статии и т.н) с цел да аргументира своето финално решение. Особено внимание отделя на отзиви към даден продукт/ услуга, както и на мнения, които са споделяни в социалната мрежа. Такъв тип източници на информация приема, че носят в себе си висока доза откровеност, защото те са публикувани доброволно от авторите и отразяват оценка, която е споделена с некомерсиална цел.

Допълнителна информация:
Предимствата на генерирано от потребителите съдържание
Онлайн магазин за пътувания

Още една характеристика в профила на съвременния потребител не бива да бъде подценявана: той търси и сглобява индивидуален продукт, който най-добре да пасва на неговите изисквания и за това често подхожда по метода "направи си сам". Веднъж попадне ли на търсената информация, потребителят желае не само да разглежда, но и да може да завърши пълният цикъл от действия, които да го отведат до завършен продукт/услуга. Разгледайте кратък списък от е-решения, които са ви необходими за тази цел:

  • Динамична търсачка
Интегриране на калкулатор за туристически услуги
Рискувате да разочаровате потребителя, ако поднесете ключова информация във вашия сайт като прикачен файл под формата на xls таблица, word документ или още по-лошо в pdf формат. Поток от богата база данни, който се конкретизира от параметрите на динамична търсачка, позволява потребителят сам да дефинира различни комбинации от дати, видове настаняване, опции за изхранване и т.н

  • Резервация онлайн
Модули на Travel admin
Процесът на резервация трябва да следва логични стъпки, които да са лесни и дори логични за следване. Формата за резервация трябва да изисква минимално количество въведени данни от страна на потребителя. Обикновено като за начало са достатъчни име, телефон, email за обратна връзка и поле за допълнителни индивидуални изисквания, ако има такива. Останалата част от данните (дата, настаняване, изхранване, дестинация и т.н) автоматично са постъпили и са предварително попълнени като част от параметрите на формата за резервация. Допълнителна информация като данни на придружаващи лица, паспорт и др ще бъдат уточнени допълнително след потвърждение на резервацията или одобрение на предложени алтернативи, ако желаната услуга не е налична.

  • Reservation check
Reservation check
Потребителят ще оцени положително възможността да получи профил, в който да следи информация подготвена индивидуално за него (напр. да направи преглед на резервацията, да следи в реално време нейния статус и др)

  • Терминал за онлайн разплащане
Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт
Потърсете решение, което да позволява на потребителя да избира между няколко метода за разплащане (напр. онлайн терминал, банкова сметка, разпечатване на платежно или адрес на офис за заплащане в брой)

  • Социални медии и отзиви
Съвременния потребител почти на всяка крачка е с мобилен телефон в ръка. Насърчете го да споделя своите впечатления както като директни отзиви на страниците на вашия сайт, така и на вашите фирмени профили в социалните мрежи

Допълнителна информация:
Travel Office
Туристически резервационни системи
XML интеграция
Е-решения в Туризма (част I)



Mожете да следите най-новите реализирани проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android тук: Android Developer`s Profile on Google Play Store За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас

Разгледайте офертата за Изработка на мобилна апликация за Android