Недостатъци на онлайн резервационен модул за хотела
Недостатъци на онлайн резервационен модул за хотела
|
![]() |
Начало »
Недостатъци на онлайн резервационен модул за хотела
![]()
Недостатъци
Недостатъци е доста крайно определение, за това ще го заменим с предизвикателства. Вижте кои са те и помислете над евентуалните решения за тяхното преодоляване. 1. Умеете ли да поддържате качествени данни? Отнася се до честотата на обновяване на данни през административния панел успоредно с тяхното иницииране, за да може онлайн резервационния модул да калкулира правилно цените и да не се получава конфликти заради несъответствия между резултатите и послеваща оферта 2. Умеете ли да предлагате гъвкаво ценообразуване? Удобство за потребителите е употребата на онлайн резервационен модул пред опцията да "разгадаят" една статична таблица, съпроводена с куп пояснителни условия. Елементите на търсачката ги насочват да попълнят фундаментални параметри за дефиниране на цена (дата на настаняване, престой, брой възрасни, брой деца, възраст на деца, база на изхранване). По този начин, без да чакат отговор по мейл и телефон, виждат като резулат сумата на техния престой и могат по желание да зададат други близки параметри, до получаване на удовлетворяваща стойност спрямо техния бюджет 3. Имате ли опит в създаването на специални пакети? Въз основа на наблюдения на заетостта и навиците на Вашите гости, можете да създадете пакети, които възнаграждават клиента с отсъпка за даден брой дни престой или насърчават употребата на допълнителни услуги (спа процедури, басейн, допълнителни екскурзии и т.н)
Запознайте се в детайл с нашето предложение за готов за вграждане Онлайн Резервационен Модул към хотелски сайт. Въведете ПРОМО код HOTEL18 ТУК
4. Познавате ли силните и слаби периоди на заетост? Имате ли креативни идеи как да привлечете туристи? Много често хотелиерите не пазят статистика за гостите и респективно по-трудно е за тях да прогнозират и планират маркетингови инициативи. С имплементирането на онлайн резервационен модул и интегрирането на хотелски офис постепенно започва да се трупа така важната база данни, въз основа на която да се вземат по-прецизни решения 5. Освен настаняване, планирате ли продажбата на допълнителни услуги? Дори Вашият хотел да предлага само настаняване, това не пречи да разнообразите списъка с предлагани допълнителни услуги, като включита към сайта описание на продукти на Ваши локални партньори. По този начин Вие продавате не само нощувка, но цялостно преживяване на Вашия гост. 7. Справяте ли се успешно с облужването на директните резервации? За да се ориентирате в качеството на обслужване на една резервация, обърнете внимание на
8. Готови ли сте да осигурите ръст в обслужващия персонал Добавянето на онлайн резервационен модул в комбинация с аудитория, която все по-умело се справя с употребата на подобен тип дигитални решения, може да Ви постави в ситуация, в която да постъпят резервации, които да не се справите да обработите и обслужите. За това в началото можете да ограничите броя на предлагани стаи и видове допълнителни пакети, докато изградите работен ритъм. Предимства
Свържете се с нашия екип по email: sales@travel-b2b.com или на тел: 02/ 980 18 30 и научете повече за решенията за хотел, които предлагаме |
![]() |
|||||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |