
15 стъпки при планиране на уеб сайт
1 Стъпка
В случай, че имате сайт и сте осъзнали нуждата от изработката на нов такъв, важното е да анализирате и да потърсите отговор на следните въпроси
2 Стъпка
Бъдете откровени и дефинирайте къде се позиционирате спрямо конкурентите или като цяло в общата картина на индустрията. Актуализирайте Вашите цели и стремежи. Обсъдете ги с Вашия екип, защото можете да получите ценни идеи, които са породени от практиката и наблюденията на Вашите служители.
3 Стъпка
Сверете часовника, като погледнете какви технологии използват други фирми в бранша. Допитайте се и до клиентите, които с охота ще споделят с Вас добри практики, които ги привкичат и насърчават да правят покупки онлайн.
4 Стъпка
Създайте списък и отделете време, за да потърсете софтуерни решения, които да дадат отговор на търсеното от Вас - като изпълнение, като срок и като цена
5 Стъпка
Сформирайте екип, с който да направите прецизна оценка на събраните оферти и информация. Селектирайте най-подходящите за Вашия бизнес решения
6 Стъпка
"Разширете" списъка с инициативи, които да изпълните в близкото бъдеще като подобрения или като естествен ход от развитието на фирмата.
7 Стъпка
Дефинирайте бюджет.
8 Стъпка
Подгответе семпла схема на йерархията на сайта, така както си го представяте
9 Стъпка
Колкото по-комлициран е site map-a на сайта, толкова по-належаща е нуждата още на този етап да определите/ разпределите кой ще се грижи за всеки един компонент (писане на статии, проследяване на отзиви на клиенти, създаване на банери, актуализиране на данни, активност в социалните мрежи, дигитална реклама и т.н)
10 Стъпка
Ако прецените, че Вашият екип няма да се справи с част от тези дейностии или просто желаете те да са концентрирани над основните си задължения, съберете оферти на outsource фирми
11 Стъпка
Дефинирайте как си представяте интеракцията с крайния клиент, как сайтът ще улесни Вашия екип, как ще Ви помогне да комуникирате с Вашите партньори
12 Стъпка
Когато имате изградени очаквания по отношение на сайта, събрали сте оферти и сте заделили адекватен бюджет,
организирайте среща с избраната от Вас фирма-разработчик на предстоящия проект.
13 Стъпка
Обсъдете Вашата идея за структурата и разделете проекта на подходящи етапи за реализация, като заделите адекватно време за всеки етап.
14 Стъпка
Работете интензивно с графичния дизайнер по изграждането на Вашата уеб визия, която да отговаря на Вашата фирмена идентичност
15 Стъпка
При необходимост разяснете в детайл последователността на действията, с които се изпълняват рутинни работни процеси, за да могат разработчиците и дизайнера да ги отразят по най-правилния начин при съставяне на офертата и планиране на срока за изработка.
Допълнителна информация:
FAQ: Редизайн на уебсайт
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
В случай, че имате сайт и сте осъзнали нуждата от изработката на нов такъв, важното е да анализирате и да потърсите отговор на следните въпроси
- с какви опции разполагате в момента?
- какви функционалности бихте могли да добавите?
- кои модули биха улеснили работата на Вашия екип?
- кои опции би оценил позитивно потребителя, който разглежда съдържанието?
2 Стъпка
Бъдете откровени и дефинирайте къде се позиционирате спрямо конкурентите или като цяло в общата картина на индустрията. Актуализирайте Вашите цели и стремежи. Обсъдете ги с Вашия екип, защото можете да получите ценни идеи, които са породени от практиката и наблюденията на Вашите служители.
3 Стъпка
Сверете часовника, като погледнете какви технологии използват други фирми в бранша. Допитайте се и до клиентите, които с охота ще споделят с Вас добри практики, които ги привкичат и насърчават да правят покупки онлайн.
4 Стъпка
Създайте списък и отделете време, за да потърсете софтуерни решения, които да дадат отговор на търсеното от Вас - като изпълнение, като срок и като цена
5 Стъпка
Сформирайте екип, с който да направите прецизна оценка на събраните оферти и информация. Селектирайте най-подходящите за Вашия бизнес решения
6 Стъпка
"Разширете" списъка с инициативи, които да изпълните в близкото бъдеще като подобрения или като естествен ход от развитието на фирмата.
7 Стъпка
Дефинирайте бюджет.
8 Стъпка
Подгответе семпла схема на йерархията на сайта, така както си го представяте
9 Стъпка
Колкото по-комлициран е site map-a на сайта, толкова по-належаща е нуждата още на този етап да определите/ разпределите кой ще се грижи за всеки един компонент (писане на статии, проследяване на отзиви на клиенти, създаване на банери, актуализиране на данни, активност в социалните мрежи, дигитална реклама и т.н)
10 Стъпка
Ако прецените, че Вашият екип няма да се справи с част от тези дейностии или просто желаете те да са концентрирани над основните си задължения, съберете оферти на outsource фирми
11 Стъпка
Дефинирайте как си представяте интеракцията с крайния клиент, как сайтът ще улесни Вашия екип, как ще Ви помогне да комуникирате с Вашите партньори
12 Стъпка
Когато имате изградени очаквания по отношение на сайта, събрали сте оферти и сте заделили адекватен бюджет,
организирайте среща с избраната от Вас фирма-разработчик на предстоящия проект.
13 Стъпка
Обсъдете Вашата идея за структурата и разделете проекта на подходящи етапи за реализация, като заделите адекватно време за всеки етап.
14 Стъпка
Работете интензивно с графичния дизайнер по изграждането на Вашата уеб визия, която да отговаря на Вашата фирмена идентичност
15 Стъпка
При необходимост разяснете в детайл последователността на действията, с които се изпълняват рутинни работни процеси, за да могат разработчиците и дизайнера да ги отразят по най-правилния начин при съставяне на офертата и планиране на срока за изработка.
![]() |
Допълнителна информация:
FAQ: Редизайн на уебсайт
![]() |
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.