20 примерни приложения на push нотификации за ресторант

1. Оптимизиране на налични ресурси
Прегледайте с каква стока разполагате на склад и оценете според датата на трайност коя има нужда от бързо усвояване. Подготвте промоционална кампания и насърчете продажбите на ястия, които съдържат съответния ингридиент.

2. Съвместна инициатива с доставчик
Подберете доставчици от списъка с бизнес партньори и обсъдете с тях възможността да подкрепят промоционална инициатива. Обикновено събитията акцентират над презентацията на нов продукт на пазара или насърчават сезонна консумация.

3. Оптимизиране на салонна заетост
При преглед на резервациите за деня може би ще пожелаете да повишите броя на резервациите. Предложете безплатна чаша вино за резервации с 1 ч по-рано от очакваните посещения. Така от една страна ще оживите заведението по- отрано, ще ангажирате активно сервитьорите и барманите и ще намалите напрежението в кухнята и поръчките ще бъдат изпълнени навреме.

4. Обедно меню
За да насърчите посещенията на офис персонал по време на кратката обедна почивка, можете да публикувате на страниците на вашата мобилна апликация седмичното обедно меню. Изпратете линк към съдържанието с push нотификация в началото на работната седмица, най-удачно време е понеделник сутрин.

5. Доставки по домовете/ офисите
Чрез подходящи инициативи и допълнителни бонус отстъпки можете да почишите заявките за доставка на поръчки до адрес.
Нека предложенията достигнат до потенциалните купувачи под формата на push съобщение в подходящ момент ( изпратете push нотификация около 17:30 ч с примерен текст "2 големи пици + безплатно безалкохолно" - вечеря за четирима, която ще услесни и отмени поне за ден всяка домакиня)

6. Резервации за тържества
Push нотификациите могат да бъдат умело използвани при кампании за организиране на тържества по повод утвърдени поводи (фирмено парти на нива година, вечеря за 8-ми март, романтична вечеря за двама за Свети Валентин и др).Ранните резервации за пожден ден могат да бъдат възнаградени с безплатна торта при фиксиран минимум гости.

7. Събитие
В случай, че предлагате музика на живо, припомнете датите на потенциалните клиенти с push нотификация и приканете към резервация.

8.Нови ястия в менюто
Оформете кратко презентационно видео с новите предложения и изпратете нотификация с линк към дедикирана за целта страница в мобилното приложение.

9. Промяна - редекорация, реновация или изцяло ново меню
Възможно е естеството на ремонтните дейности да са ви принудили временно да затворите ресторанта. Push нотификациите ще ви помогнат да напомните за себе си на редовните клиенти, да ги поканите да ви посетят отново и да оценят усилията, които сте вложили за промяна в обстановката или менюто.

10. Сезонни промени
Подготвите допълнителни маси в градината и поканете клиентите да се порадват на хубавото време, докато обядват или пият следобедно кафе.

11. Клубни отстъпки
Подгответе и разпратете чрез push нотификация инициативи и промоции, които са ексклузивно предоставени само на потребители на мобилното приложение.

12. Игри
Участието в игри се приема позитивно от клиентите. По естествен път и с допълнително насърчаване условията са споделяни с приятели чрез социалните мрежи.

13. Оптимизиране на работно време
Салонният управител има преки наблюдения над часовете на пик и спад на посещенията. Използвайте push нотификации да "раздвижите" периодите на спад и предложете подходящ стумул (напр. брънч, следобедно кафе с парче торта или мъфин)

14. Първа инсталация
Изпратете push нотификация със специално промо предложение на потребител, който за първи път инсталира вашето мобилно приложение. По този начин ще го ангажирате със съдържанието на апликацията и ще изградите лоялност към вашия бранд,

15. Кетъринг меню
Ако вашето приложение поддържа опцията да познавате конкретните потребители (вход към профил), можете да обособите акаунти на корпоративни клиенти и да изпращате оферти с кетъринг меню. Или пък с помоща на обслужващия ви екип да разработите кетъринг калкулатор, който да позволи на потребителите сами да калкулират произволни варианти на парти меню, преди да вземат финално решение.

16. Промо код
Прибавете към push нотификацията промо код и обяснете в условията на промоцията как потребителят може да се възползва от допълнителния бонус, който кодът му предоставя.

17. Корпоративни клиенти
Можете да предоставите възможността на корпоративни клиенти да направят резервация онлайн, да поръчат предварително бизнес обяд и при постъпване в ресторанта да бъдат обслужение ефективно в рамките на ограничения времеви диапазон на обедната офис почивка.

18. Блог
Организирайте блог, който да допълва и подчертава предлаганите от вас ястия, публикувайте рецепти или любопитни факти за дадено ястие или напитка, публикувайте галерия с известни личности, които са ви посетили и др. Периодично изпращайте линк към нови статии с push съобщение.

19. Транспорт и паркинг
Уведомете клиентите, ако има промяна в графика на градския транспорт. Отбележете промени, които касаят достъпа до вас (напр. затворени улици за планов ремонт). Ако нямате собствен паркинг, можете да договорите на партньорски принцип по-изгодни условия за вашите клиенти и да ги уведомите как могат да се възползват от преференциалните цени.

20. Анкета
Прибавете към вашето мобилно приложение бутон "Анкета". Чрез push съобщение поканете клеинтита да дадат оценка на използваната от тях услуга (обедно меню, качество на обслужване, ефективност на доставки по домовете, мнения за предстояща инициатива и др)