
Динамично пакетиране: основни понятия
Съвременните туристически сайтове днес не са просто сайт -визитка. Освен красива корпоративна визия, потребителите очакват определени функционалности да улеснят генерирането на даден избор онлайн. Или с други думи потребителите търсят интерактивен интерфейс за търсене на наличност, сравняване на цените и лесно завършване на резервационния пеоцес, включително заплащане.
Преди това, докато потребителите правеха план за пътуване, те трябваше да посетят много независими уеб сайтове, за да влязат
тяхната лична информация много пъти, да чакат часове или дни, за да получат отговор или потвърждение, и да направят
плащане на много уеб сайтове с техните кредитни карти. Потребителите бяха обезсърчени от тези неудобни условия.
Днес потребителите искат да могат да организират, управляват и актуализират своите собствени празнични програми.
Статичните пакети могат да бъдат определени като фиксирани компоненти, чиито цени на компонентите не варират според заявени от клиента променливи. Единствено датата на пакета може да бъде гъвкава, но компонентите на пакета са статични. От друга страна,
динамичните пакети са пълна противоположност, защото всеки параметър подлежи на промяна.
Собствени програми
Интеграции на доставчици
Интеграцията на доставчиците е основният компонент на един booking engine. Той определя продуктите (напр“ опции за настаняване, транспорт), налични за резервиране. Изборът на доставчици зависи най-често от целеви дестинации, които туроператорът планира или вече активно продава, както и дали партньорите могат за осигурят API/ XML
Утвърждаване на бизнес правила
Динамичното пакетиране позволява даприложите правилата, които прилагате при обработването на резервацията.
Интегрирана платежна система
Позволява да приемате плащания и рационализира автоматично процеса на приемане на плащания чрез интегриране с вашата система за управление на резервации (Travel Office)
Можете да дадете повече от 1 опция за онлайн плащане, както и избор на плащане по банков път или в брой на място в офисан на туристическата агенция.
Управление на документи
Динамичната система за пакетиране е идеалното място за вграждане на функция за управление на документи. Най-добрият начин е да я конфигурирате за събиране и изпращане на документи, докато пътниците преминават през процеса на плащане. Това ще позволи на вашите клиенти да качват своите паспорти и формуляри за пътуване, а вие ще им предоставите застрахователни полици, визи и др.
Управлението на документи може също да включва инструмент за импортиране/експортиране на данни. Веднъж интегриран с вашия софтуер за счетоводство и управление на инвентара, той може да се използва за онлайн фактуриране, отчитане и динамични корекции при специални отстъпки/лоялни програми.
Възможността за онлайн резервации променя начина, по който туроператорите създават, управляват и продават туристически пакети. Благодарение на развитието на технологиите, туроператорите могат да покажат голямо количество от своите предложения, да разширяват партньорствата и пазари, да управляват резервациите и да обработват плащанията ефективно, като по този начин увеличат ефективността на екипите, облужват индивидуалните заявки и повишават удовлетвореността на клиентите.
Преди това, докато потребителите правеха план за пътуване, те трябваше да посетят много независими уеб сайтове, за да влязат
тяхната лична информация много пъти, да чакат часове или дни, за да получат отговор или потвърждение, и да направят
плащане на много уеб сайтове с техните кредитни карти. Потребителите бяха обезсърчени от тези неудобни условия.
Днес потребителите искат да могат да организират, управляват и актуализират своите собствени празнични програми.
Статичните пакети могат да бъдат определени като фиксирани компоненти, чиито цени на компонентите не варират според заявени от клиента променливи. Единствено датата на пакета може да бъде гъвкава, но компонентите на пакета са статични. От друга страна,
динамичните пакети са пълна противоположност, защото всеки параметър подлежи на промяна.
Собствени програми
Интеграции на доставчици
Интеграцията на доставчиците е основният компонент на един booking engine. Той определя продуктите (напр“ опции за настаняване, транспорт), налични за резервиране. Изборът на доставчици зависи най-често от целеви дестинации, които туроператорът планира или вече активно продава, както и дали партньорите могат за осигурят API/ XML
Утвърждаване на бизнес правила
Динамичното пакетиране позволява даприложите правилата, които прилагате при обработването на резервацията.
Интегрирана платежна система
Позволява да приемате плащания и рационализира автоматично процеса на приемане на плащания чрез интегриране с вашата система за управление на резервации (Travel Office)
Можете да дадете повече от 1 опция за онлайн плащане, както и избор на плащане по банков път или в брой на място в офисан на туристическата агенция.
Управление на документи
Динамичната система за пакетиране е идеалното място за вграждане на функция за управление на документи. Най-добрият начин е да я конфигурирате за събиране и изпращане на документи, докато пътниците преминават през процеса на плащане. Това ще позволи на вашите клиенти да качват своите паспорти и формуляри за пътуване, а вие ще им предоставите застрахователни полици, визи и др.
Управлението на документи може също да включва инструмент за импортиране/експортиране на данни. Веднъж интегриран с вашия софтуер за счетоводство и управление на инвентара, той може да се използва за онлайн фактуриране, отчитане и динамични корекции при специални отстъпки/лоялни програми.
Възможността за онлайн резервации променя начина, по който туроператорите създават, управляват и продават туристически пакети. Благодарение на развитието на технологиите, туроператорите могат да покажат голямо количество от своите предложения, да разширяват партньорствата и пазари, да управляват резервациите и да обработват плащанията ефективно, като по този начин увеличат ефективността на екипите, облужват индивидуалните заявки и повишават удовлетвореността на клиентите.