
Динамично пакетиране - преоткрийте туристическия бизнес
Клиентите получават по-висока степен на избор и гъвкавост по отношение на своите туристически пакети. По-специално, пътниците могат да определят датата на заминаване, мястото на вземане, местата, които искат да видят и т.н. Наличието на тези много опции е особено важно, ако искате да обслужвате разнообразен кръг от клиенти.
Ориентираният към клиента бизнес дава приоритет на нуждите и предпочитанията на своите клиенти над всичко останало. Този подход включва адаптиране на продукти, услуги и взаимодействия, за да отговорят на индивидуалните изисквания на клиентите, насърчавайки силни взаимоотношения и дългосрочна лоялност.
Компанията инвестира сериозно в проучване и развитие на продукти, ръководена от нуждите на клиентите. Той набляга на непрекъснатото подобряване и усъвършенстване на своите предложения, за да гарантира, че те остават конкурентоспособни в днешното общество, ориентирано към потребителите. По този начин те се стремят да разработят продукти, които носят дългосрочна стойност на дружеството, и признават, че имитационните продукти размиват пазара и подкопават пазарния си дял поради ценовата конкуренция.
управление на наличности от различни доставчици
достъп в реално време на налични компоненти (услуги, настаняване, транспорт и др.)
гъвкав подход при ценообразуване и добавяне на надценки към динамично генерираните пакети въз основа на търсенето, давайки възможност на туроператора да оптимизира приходите и насърчи продажбите
управлението на резервациите е става по-лесно и профилът на клиента се разшиярява, след като той сам може да напасне продукта според индивидуалните си изисквания
възможността за самообслужване, на която динамичното пакетиране се базира, води до по-ефективен бизнес с по-ниски оперативни разходи
Ориентираният към клиента бизнес дава приоритет на нуждите и предпочитанията на своите клиенти над всичко останало. Този подход включва адаптиране на продукти, услуги и взаимодействия, за да отговорят на индивидуалните изисквания на клиентите, насърчавайки силни взаимоотношения и дългосрочна лоялност.
Компанията инвестира сериозно в проучване и развитие на продукти, ръководена от нуждите на клиентите. Той набляга на непрекъснатото подобряване и усъвършенстване на своите предложения, за да гарантира, че те остават конкурентоспособни в днешното общество, ориентирано към потребителите. По този начин те се стремят да разработят продукти, които носят дългосрочна стойност на дружеството, и признават, че имитационните продукти размиват пазара и подкопават пазарния си дял поради ценовата конкуренция.
управление на наличности от различни доставчици
достъп в реално време на налични компоненти (услуги, настаняване, транспорт и др.)
гъвкав подход при ценообразуване и добавяне на надценки към динамично генерираните пакети въз основа на търсенето, давайки възможност на туроператора да оптимизира приходите и насърчи продажбите
управлението на резервациите е става по-лесно и профилът на клиента се разшиярява, след като той сам може да напасне продукта според индивидуалните си изисквания
възможността за самообслужване, на която динамичното пакетиране се базира, води до по-ефективен бизнес с по-ниски оперативни разходи