Елементи на email template
Подбрахме 7 основни елемента, които трябва да вземете под внимание при оформянето на email template - ключова съставна част при email маркетинг кампании
1) Визия
Персонализираната визия на email template-а от една страна гарантира налагане на фирмения бранд пред нова аудитория, а от друга по-висок процент разпознаваемост и асоцииране от страна на редовните получатели на вашите известия. За целта при планиране на визията на email template-а като основа можете да използвате дизайна на вашия фирмен сайт, който да преработите в унисон изброените по-долу параметри.
2) Съдържание
Придържайте се към доказаното от практиката до момента съотношение 30% картинки/ 70% текст. Задължително отделете видимо място на фирменото лого. Изгответе email template-а така, че да можете свободно да редактирате съдържанието на текста, да разполагате с опции за подчертаване, маркиране на думи в различен цвят, поставяне на линкове и др полезни опции за форматиране на текст.
Снимката ще ви помогне да привлечете вниманието на читателя. Тя трабва да бъде подбрана индивидуално за всяка кампания и то така, че да подчертава и да отразява посланието, което акцентира email template-а.
3) Размер
Препоръчителната ширина на един email темплейт трябва да бъде 650 px. Този размер се възпроизвежда лесно в рамките на екрана при употребата популярен приложения за управление на email-и като например Outlook или Thunderbird
4) Социални медии
Към публикуванот съдържание добавете бутони, които да улеснят читателя при споделяне на съдържанието чрез най-популярните социални мрежи. Така, с помощта на вирусния маркетинг, вашето “послание” ще достигне до по-широка от предвидената аудитория
5) Координати за контакт
Не пропускайте да отбележите актуални координати за контакт: адрес на физически офис, телефон/ email. Можете да добавите бутони към социални медии, в които вашата фирма поддържа активни профили.
6) QR код
Генерирайте QR код, който да препраща към вашия сайт и да отговаря на акцента на email template-а. Но нека QR кодът да е само един и да не е за сметка на посланието т.е. не лишавайте аудиторията, която не притежава смартфон, от възможността разбере съдържанието и да се възползва от предлаганите от вас услуги/ продукти
7) Чернова
Желателно е технологията на email template-а да дава възможност да прегледате съдържанието преди да предприемете действия за разпространение. Нека това да сторят поне още двама ваши колеги, защото често се случва правописни грешки или пък сбърканат дата да се “прокраднат” и да провалят мисията на email кампанията
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
1) Визия
Персонализираната визия на email template-а от една страна гарантира налагане на фирмения бранд пред нова аудитория, а от друга по-висок процент разпознаваемост и асоцииране от страна на редовните получатели на вашите известия. За целта при планиране на визията на email template-а като основа можете да използвате дизайна на вашия фирмен сайт, който да преработите в унисон изброените по-долу параметри.
2) Съдържание
Придържайте се към доказаното от практиката до момента съотношение 30% картинки/ 70% текст. Задължително отделете видимо място на фирменото лого. Изгответе email template-а така, че да можете свободно да редактирате съдържанието на текста, да разполагате с опции за подчертаване, маркиране на думи в различен цвят, поставяне на линкове и др полезни опции за форматиране на текст.
Снимката ще ви помогне да привлечете вниманието на читателя. Тя трабва да бъде подбрана индивидуално за всяка кампания и то така, че да подчертава и да отразява посланието, което акцентира email template-а.
3) Размер
Препоръчителната ширина на един email темплейт трябва да бъде 650 px. Този размер се възпроизвежда лесно в рамките на екрана при употребата популярен приложения за управление на email-и като например Outlook или Thunderbird
4) Социални медии
Към публикуванот съдържание добавете бутони, които да улеснят читателя при споделяне на съдържанието чрез най-популярните социални мрежи. Така, с помощта на вирусния маркетинг, вашето “послание” ще достигне до по-широка от предвидената аудитория
5) Координати за контакт
Не пропускайте да отбележите актуални координати за контакт: адрес на физически офис, телефон/ email. Можете да добавите бутони към социални медии, в които вашата фирма поддържа активни профили.
6) QR код
Генерирайте QR код, който да препраща към вашия сайт и да отговаря на акцента на email template-а. Но нека QR кодът да е само един и да не е за сметка на посланието т.е. не лишавайте аудиторията, която не притежава смартфон, от възможността разбере съдържанието и да се възползва от предлаганите от вас услуги/ продукти
7) Чернова
Желателно е технологията на email template-а да дава възможност да прегледате съдържанието преди да предприемете действия за разпространение. Нека това да сторят поне още двама ваши колеги, защото често се случва правописни грешки или пък сбърканат дата да се “прокраднат” и да провалят мисията на email кампанията
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.