Google Analytics: Как да проследим посещения от Facebook
Стъпка 1
Влезте в Google Analytics профила с Вашето потребителско име и парола. Изберете желана дата или период
Стъпка 2
От менюто в ляво изберете главен показател Acquisition, където се съдържа детайлна статистика за източниците за придобиване на трафик към сайта
Стъпка 3
Кликнете последователно на All Trafic-> Channels
След което изберете Social - категорията, в която попада Facebook и кликнете върху Facebook (важно: в този списък ще се появят и други социални мрежи, в зависимост от Вашата активност или доброволен принос на потребителите чрез споделяне на съдържание, което води към Вашия сайт)
Стъпка 5
Използвайте опцията Secondary dimension за да "кръстосате" параметри, като Google Analytics е подбрал най-често използваните:
Влезте в Google Analytics профила с Вашето потребителско име и парола. Изберете желана дата или период
Стъпка 2
От менюто в ляво изберете главен показател Acquisition, където се съдържа детайлна статистика за източниците за придобиване на трафик към сайта
Стъпка 3
Кликнете последователно на All Trafic-> Channels
След което изберете Social - категорията, в която попада Facebook и кликнете върху Facebook (важно: в този списък ще се появят и други социални мрежи, в зависимост от Вашата активност или доброволен принос на потребителите чрез споделяне на съдържание, което води към Вашия сайт)
Стъпка 5
Използвайте опцията Secondary dimension за да "кръстосате" параметри, като Google Analytics е подбрал най-често използваните:
- Landing Page - ще се ориентирате кои са посещаваните страници в сайта
- Device Category - ще Ви насочи как се разпределят потребителите според използваното устройство
- Source - ако при създаването на кампаниите използвате UTM линкове, тук можете да проследите по-прецизни данни за генерирания от тях трафик