Идеи за текст за push нотификации
Според посланието, което носят, push нотификациите най-често биват разделени на две основни групи:
A) Промоционални push нотификации
Прилагат се при кампании, които са свързани с:
Практични съвети относно съдържанието на текста
>> Използвайте цифри - опишете отстъпката със стойност или процент
>> Подчертайте с главни букви акцента на съобщението (ПРОМО, LAST MINUTE, ПОСЛЕДНИ МЕСТА, САМО ДНЕС)
>> Посочете ясно какво продавате
>> Условия за получаване на промоцията - дата или период на валидност, брой места или промо код
>> Планирано повтаряне на нотификацията с цел напомняне на време за изтичащ срок на съответната промоция
>> Ако аудиторията позволява малко повече креативност - опитайте с по-закачливи и забаавни послания
B) Известяване/уведомление чрез push нотификация
Най-често се свързват с напътствия свързани с рутинни процедури, логистика или счетоводство. Приложение в туристическата индустрия намират в следните случай:
Практични съвети относно съдържанието на текста
>> Посочете конкретно какво очаквате от клиента да направи (вноска, пълно плащане, потвърждение по промени)
>> Обсъдете с вашия IT екип как да автоматизирате съдържанието на съобщенията, след като те се формират на база служебна рутинна комуникация с клиента
>> Винаги цитирайте "номер на резервацията" или "номер на фактура"
>> Привтствайте нов потребител, който току що е инсталирал вашата мобилна апликация и му предложете оферта с отстъпка
Има ли формула за писане на push нотификация?
За съжаление формула има само по отношение на техническото изпълнение на push нотификацията (Заглавие, Текст и Целеви линк). Но има принципи, които са се доказали във времето и са основани на практични наблюдения. Ето някои от тях, които можете да последвате:
Не забравяйте: Чрез push нотификациите ангажирате потребителя с вашата мобилна апликация, задържате вниманието му с подходящи предложения, давате му възможност за достъп до индивидуални предложения
A) Промоционални push нотификации
Прилагат се при кампании, които са свързани с:
- last minute промоции
- специални оферти и предложения
- частична или тотална разпродажба
- сезонни намаления
Практични съвети относно съдържанието на текста
>> Използвайте цифри - опишете отстъпката със стойност или процент
>> Подчертайте с главни букви акцента на съобщението (ПРОМО, LAST MINUTE, ПОСЛЕДНИ МЕСТА, САМО ДНЕС)
>> Посочете ясно какво продавате
>> Условия за получаване на промоцията - дата или период на валидност, брой места или промо код
>> Планирано повтаряне на нотификацията с цел напомняне на време за изтичащ срок на съответната промоция
>> Ако аудиторията позволява малко повече креативност - опитайте с по-закачливи и забаавни послания
B) Известяване/уведомление чрез push нотификация
Най-често се свързват с напътствия свързани с рутинни процедури, логистика или счетоводство. Приложение в туристическата индустрия намират в следните случай:
- промяна на статус при запитване
- промяна при резервация / алтернативни оферти
- напомняне за наближаващ срок за вноска по пътуване
- детайли по пътуване - промяна в час/ място на тръгване или данни за автобус, име и коррдинати на екскурзовод
- онлайн анкетни карти - покана към клиент да бъде попълнена след реализиране на пътуване/ почивка да изрази мнение, оценка и препоръки
Практични съвети относно съдържанието на текста
>> Посочете конкретно какво очаквате от клиента да направи (вноска, пълно плащане, потвърждение по промени)
>> Обсъдете с вашия IT екип как да автоматизирате съдържанието на съобщенията, след като те се формират на база служебна рутинна комуникация с клиента
>> Винаги цитирайте "номер на резервацията" или "номер на фактура"
>> Привтствайте нов потребител, който току що е инсталирал вашата мобилна апликация и му предложете оферта с отстъпка
Има ли формула за писане на push нотификация?
За съжаление формула има само по отношение на техническото изпълнение на push нотификацията (Заглавие, Текст и Целеви линк). Но има принципи, които са се доказали във времето и са основани на практични наблюдения. Ето някои от тях, които можете да последвате:
- Дайте си време и наблюдавате реакцията на клиента спрямо различни стилове на изпращаните послания
- Изберете платформа за упревление на push нотификации с базови доклади, които да позволят като за начало минимален анализ на поведението на потребителите
- Отчитайте тенденцията в поведението и реакциите, а не се впечаклявайте от стойностите на цифрите
- Планирайте кампаниите с push нотификации и следете финансовия резултат от продажбите
- Бъдете готови на даден етап да пристъпите към подобрения по мобилното приложение, така че посланията да са персонализирани (напр.клиентът да има възможност да слага филтри и да получава това, което наистина го интересува)
Не забравяйте: Чрез push нотификациите ангажирате потребителя с вашата мобилна апликация, задържате вниманието му с подходящи предложения, давате му възможност за достъп до индивидуални предложения