Инвестиране в дигитални решения: кога и защо (част II)

Предимствата от въвеждане на нови технологични решения се отразяват на няколко нива.

Предимства за крайния клиент

  • удовлетвореност от продукта/услугата, която получава, защото с употребата на подходящ софтуеър, грешките по време на обслужването се минимизират
  • бързина в обработване на заявката
  • подобрена комуникация между служителя и клиента, тъй като част от често повтарящите се действията са автоматизирани
  • качествен и ефективен процес на обслужване води до нарастване броя на лоялните клиенти

Предимства за служителя

  • минимизиране на фактора „човешка грешка“, тъй като голям обем от данни постъпват в готов формат (напр. XML обмен, интегриран каклкулатор, Travel B2B обмен на оферти, оферти в готов вид от Central Admin и др)
  • стандартизация на вътрешнофирмения процес на работа и комуникация с фирми-партньори
  • автоматично генериране на документи (договор, ваучер, фактура и т.н)

Предимства за бизнеса

  • повишаване производителността на служителя в резултат на автомацизация на процеса на обслужване на клиента и на комуникация с отделните вътрешнофирмени звена или с платформи на фирми-партньори
  • при възникнал конфликт възможност за проследяване на комуникацията служител-клиент или служител-партньорска фирма
  • генериране на тясно профилирани доклади (напр. продажби по служител, по фирма-партньор)
  • обособяване на ценна база данни, въз основа на която ръководството може да анализира фирмените процеси и да предприеме действия за подобряване на ефективността или за ръст в обема
  • въвеждането на подходяща платформа, подбрана по критерии, които да обслужват най-добре според характера на дейността на формата, води до ръст в продажбите и разширяване на разнообразието от предлагани продукти/ услуги, откриване на нови работни места, утвърждаване на локалния пазар и разкриване на переспективи за развитие на международни пазари самостоятелно или чрез партниране с фирми от чужбина.

За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
617+
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
Благодарим ви за професионализма, любезното отношение, времето и търпението към нас, както и за работата по сайта, защото наистина си заслужаваше да изберем вас и сме сигурни, че и в бъдеще ще работим заедно.
Десислава Изерова и Димитър Парасков / Deluxe Travel
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel
Central Admin
Получавай офертите на водещи туроператори в твоя сайт Виж повече