
Какво може да се научи от сайта на конкуренцията
Каква е причината да проучите конкуренцията?
За да изградите успешен и устойчив онлайн бизнес, ключова роля играе анализът на уеб сайта на конкурентите.
Дигитално присъствие, без ограничение във пространството
Вдъхновение
за трафик
за ключови думи
за съдържание
за сравняване на продукт/ услуга
за индексация в търсачката
за фб активност
за потребителско преживяване
за общуване с потребителя
Оценете съдържанието на уебсайта на вашите конкуренти
Това, че даден конкурент получава много трафик, не означава, че е спечелил играта на уебсайта. Понякога уебсайт получава трафик за съдържание, което не е много добро!
Ето защо е толкова важно да отидете отвъд числата и да разгледате отблизо какво всъщност има на страниците на вашите конкуренти. Каква информация покриват? Има ли ясни пропуски? Имат ли раздел с ЧЗВ? Ако го направят, може би липсва нещо очевидно.
Това, което търсите тук, са идеи за съдържание, което можете да поставите на уебсайта си, което е по-добро от това, което имат.
Обърнете специално внимание на дизайна
Имат ли лого? Какви са марковите им цветове? Имат ли „облик“, който използват последователно навсякъде?
Познавайки идентичността на марката на вашите конкуренти, можете или да я подражавате, или да направите марката си различна. Отделянето на известно време за собствената ви марка, включително получаването на лого, може да ви даде блясъка и професионализма, от които се нуждаете, за да се откроите.
Онлайн присъствие според тренда на UX правилата
Разберете какви инструменти за уебсайтове използват
Ще видите къде се хоства уебсайтът им, какви имейл услуги използват и може би ще получите идеи за инструменти, които бихте искали да изпробвате и на вашия собствен сайт.
Наблюдавайте конкурентите в социалните медии
Има много инструменти за проследяване на социални медии. Но се пазете от скъп софтуер, който ще ви отнеме твърде много време.
За основен преглед на активността на вашите конкуренти в социалните медии можете просто да ги следвате и да наблюдавате какво се случва в техните емисии. Ако те са фокусирани най-вече върху Facebook, може би можете да отделите времето си в друг канал на социалните медии.
Какви публикации имат, които се представят добре? Има ли нещо, което бихте направили по различен начин? Публикуват ли по 100 пъти на ден? Какво е времето им за реакция?
Оценка на SEO стратегия и трафик
Има невероятен брой инструменти, за да се ровите в препратките, ключовите думи, рефералите и други на вашите конкуренти.
Линк към статията за органичен трафик
Станете клиент
За да изпитате от първа ръка как обслужват клиента.
Вместо заключение
Етична страна на проучването на конкуренцията
Предимства на проучване на конкуренцията
За да изградите успешен и устойчив онлайн бизнес, ключова роля играе анализът на уеб сайта на конкурентите.
Дигитално присъствие, без ограничение във пространството
Вдъхновение
за трафик
за ключови думи
за съдържание
за сравняване на продукт/ услуга
за индексация в търсачката
за фб активност
за потребителско преживяване
за общуване с потребителя
Оценете съдържанието на уебсайта на вашите конкуренти
Това, че даден конкурент получава много трафик, не означава, че е спечелил играта на уебсайта. Понякога уебсайт получава трафик за съдържание, което не е много добро!
Ето защо е толкова важно да отидете отвъд числата и да разгледате отблизо какво всъщност има на страниците на вашите конкуренти. Каква информация покриват? Има ли ясни пропуски? Имат ли раздел с ЧЗВ? Ако го направят, може би липсва нещо очевидно.
Това, което търсите тук, са идеи за съдържание, което можете да поставите на уебсайта си, което е по-добро от това, което имат.
Обърнете специално внимание на дизайна
Имат ли лого? Какви са марковите им цветове? Имат ли „облик“, който използват последователно навсякъде?
Познавайки идентичността на марката на вашите конкуренти, можете или да я подражавате, или да направите марката си различна. Отделянето на известно време за собствената ви марка, включително получаването на лого, може да ви даде блясъка и професионализма, от които се нуждаете, за да се откроите.
Онлайн присъствие според тренда на UX правилата
Разберете какви инструменти за уебсайтове използват
Ще видите къде се хоства уебсайтът им, какви имейл услуги използват и може би ще получите идеи за инструменти, които бихте искали да изпробвате и на вашия собствен сайт.
Наблюдавайте конкурентите в социалните медии
Има много инструменти за проследяване на социални медии. Но се пазете от скъп софтуер, който ще ви отнеме твърде много време.
За основен преглед на активността на вашите конкуренти в социалните медии можете просто да ги следвате и да наблюдавате какво се случва в техните емисии. Ако те са фокусирани най-вече върху Facebook, може би можете да отделите времето си в друг канал на социалните медии.
Какви публикации имат, които се представят добре? Има ли нещо, което бихте направили по различен начин? Публикуват ли по 100 пъти на ден? Какво е времето им за реакция?
Оценка на SEO стратегия и трафик
Има невероятен брой инструменти, за да се ровите в препратките, ключовите думи, рефералите и други на вашите конкуренти.
Линк към статията за органичен трафик
Станете клиент
За да изпитате от първа ръка как обслужват клиента.
Вместо заключение
Етична страна на проучването на конкуренцията
Предимства на проучване на конкуренцията