Live Chat към сайт на хотел
Да приемем, че сте обновили визията на Вашия сайт, добавили сте функционалности, активни сте в социалните мрежи и сте се погрижили за генериране на допълнителен трафик към сайта със SEO и платена реклама. Пред Вас изниква въпроса-каква да бъде намесата от Ваша страна, така че да е на време и да могат да се спасят продажбите, преди посетителят да се е отказал заради неяснота в съдържанието на сайта.
Live Chat платформите са се доказали като мощен инструмент за превръщане на посещения в запитвания и продажби
Предимства на live chat за потребителя/ посетителя на сайт за хотел:
Предимства на live chat за хотелиера:
>> да разпределя разговорите по агенти/ консултанти
>> да задържиш вниманието на клиента на сайта,да го разходите виртуално из съдържанието на сайта
>> да разрешавате недоразумения или неясно съдържание на момента
>> да се проследяват се раговорите и да се дефинират често срещани грешки, които са препятствие за финализиране на резервация
>> да се даде оценка относно ефективността на агента
>> да се генерира статистика ( колко дълъг е разговора, колко броя разговора водят до резервация, колко входящи запитвания се обработват от агент и т.н)
вижте още Live Chat- превърнете посещенията в продажби
Live Chat платформите са се доказали като мощен инструмент за превръщане на посещения в запитвания и продажби
Предимства на live chat за потребителя/ посетителя на сайт за хотел:
- възможността за разговор, дори и във виртуален формат, добавя нотка на човешко присъствие
- през платформата потребителят може да получи бърз отговор по отношение на детайл или неяснота
- могат да се обсъдят индивидуални параметри, за които няма информация в сайта (напр. сватбено тържество, семинар, тийм билдинг и други събития)
- потребителят може да разясни дали обектът може да посрещне и да обслужи индивидуални специфични нужди
- посетителят на сайта има контрол над момента за иницииране на разговор т.е може да прецени дали да потърси онлайн консултация
- live chat спестява време на клиента и осигурява достъп до консултант, в случай че телефонната линия дава заето
Предимства на live chat за хотелиера:
- демонстрирате грижа и внимание към индивидуалните потребности на посетителя
- виртуалният разговор може да се окаже ключова намеса при колебание от страна на клиента - Вас ли да избре или други конкурентни обекти
- комуникацията с потенциалния гост на хотела започва още преди да е посетил обекта, като по този начин поставяте основите за изграждане на удовлетворение
- подходящ канал за директна комуникация с потенциален клиент при промотиране на специални оферти или при надграждане на стойността на пордажбата (към цената за настаняване да бъдат добавени допълнителни услуги - трансфер, масаж, тур, наем на екипировка и т.н)
- live chat платформата позволява
>> да разпределя разговорите по агенти/ консултанти
>> да задържиш вниманието на клиента на сайта,да го разходите виртуално из съдържанието на сайта
>> да разрешавате недоразумения или неясно съдържание на момента
>> да се проследяват се раговорите и да се дефинират често срещани грешки, които са препятствие за финализиране на резервация
>> да се даде оценка относно ефективността на агента
>> да се генерира статистика ( колко дълъг е разговора, колко броя разговора водят до резервация, колко входящи запитвания се обработват от агент и т.н)
вижте още Live Chat- превърнете посещенията в продажби
- периодично можете да провеждате анкети посредством разговор през life chat платформата
- чрез виртуалният разговор можете да насърчите финализиране на онлайн резервация. За целта подчертайте предимствата и ползите за бъдещия гост (напр безплатен коктейл в лоби бара след настаняване, % отсъпка от крайната цена, % отстъпка от вечеря в тематичен ресторант, % отсъпка за бъдещо посещение и т.н)