На фокус: Потребителят от ново поколение

Активният потребител, който попада във възрастовата категория 18-35, днес е част от дигиталния пазар. Дали ще търси информация през настолен компютър, ще се възползва от удобството да сърфира от таблет или ще потърси необходимото в движение с помоща на мобилен телефон, този потребител желае данните да бъдат поднесени в дигитален формат.

Интересен е фактът, че потребителите, които попадат в този конкретен възрастов диапазон, се отличават с характерна черта в поведението: те задържат своето внимание за много кратко и ако попаднат на източник, който не им поднася информацията бързо, с актуално съдържание и в желания формат, най-вероятно ще се преориентират към следващия източник в списъка с резултати.

Съвременният потребител е образован - знае какво търси, как да го потърси , подбира източниците на информация по достоверностт и филтрира успешно дигиталния поток от информация. Също така е склонен да отдели време, за да проучи различни видове източници (блогове, форумик, социални мрежи, статии и т.н) с цел да аргументира своето финално решение. Особено внимание отделя на отзиви към даден продукт/ услуга, както и на мнения, които са споделяни в социалната мрежа. Такъв тип източници на информация приема, че носят в себе си висока доза откровеност, защото те са публикувани доброволно от авторите и отразяват оценка, която е споделена с некомерсиална цел.

Допълнителна информация:
Предимствата на генерирано от потребителите съдържание
Онлайн магазин за пътувания

Още една характеристика в профила на съвременния потребител не бива да бъде подценявана: той търси и сглобява индивидуален продукт, който най-добре да пасва на неговите изисквания и за това често подхожда по метода "направи си сам". Веднъж попадне ли на търсената информация, потребителят желае не само да разглежда, но и да може да завърши пълният цикъл от действия, които да го отведат до завършен продукт/услуга. Разгледайте кратък списък от е-решения, които са ви необходими за тази цел:

  • Динамична търсачка
Интегриране на калкулатор за туристически услуги
Рискувате да разочаровате потребителя, ако поднесете ключова информация във вашия сайт като прикачен файл под формата на xls таблица, word документ или още по-лошо в pdf формат. Поток от богата база данни, който се конкретизира от параметрите на динамична търсачка, позволява потребителят сам да дефинира различни комбинации от дати, видове настаняване, опции за изхранване и т.н

  • Резервация онлайн
Модули на Travel admin
Процесът на резервация трябва да следва логични стъпки, които да са лесни и дори логични за следване. Формата за резервация трябва да изисква минимално количество въведени данни от страна на потребителя. Обикновено като за начало са достатъчни име, телефон, email за обратна връзка и поле за допълнителни индивидуални изисквания, ако има такива. Останалата част от данните (дата, настаняване, изхранване, дестинация и т.н) автоматично са постъпили и са предварително попълнени като част от параметрите на формата за резервация. Допълнителна информация като данни на придружаващи лица, паспорт и др ще бъдат уточнени допълнително след потвърждение на резервацията или одобрение на предложени алтернативи, ако желаната услуга не е налична.

  • Reservation check
Reservation check
Потребителят ще оцени положително възможността да получи профил, в който да следи информация подготвена индивидуално за него (напр. да направи преглед на резервацията, да следи в реално време нейния статус и др)

  • Терминал за онлайн разплащане
Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт
Потърсете решение, което да позволява на потребителя да избира между няколко метода за разплащане (напр. онлайн терминал, банкова сметка, разпечатване на платежно или адрес на офис за заплащане в брой)

  • Социални медии и отзиви
Съвременния потребител почти на всяка крачка е с мобилен телефон в ръка. Насърчете го да споделя своите впечатления както като директни отзиви на страниците на вашия сайт, така и на вашите фирмени профили в социалните мрежи



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
624
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
ПроСтудио предлага иновативни решения, които значително улесняват работата на туроператорите и подобряват потребителското изживяване. Препоръчвам ги на всеки, който търси качествена и професионална изработка на уебсайт!
Eлена Козарева / Emotion Travel
Благодарим ви за професионализма, любезното отношение, времето и търпението към нас, както и за работата по сайта, защото наистина си заслужаваше да изберем вас и сме сигурни, че и в бъдеще ще работим заедно.
Десислава Изерова и Димитър Парасков / Deluxe Travel
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel
Central Admin
Получавай офертите на водещи туроператори в твоя сайт Виж повече