Наръчник на администратора на афилиейт сайт
След като сте проучили възможностите на афилиейт програмите и успешно сте включили вашия сайт като член на афилиейт мрежа, има няколко лесни за спазване стъпки, които можете да следвате като афилиейт агент.
Следете продажбите и реаорганизирайте подредбата на топ продуктите/ услугите. Пазарът понякога е непредвидим - не изпускайте печелба, защото докато „натрапвате“ продукт с голям комисион, губите от продажби с значителен оборот. Бъдете гъвкави и изобретателни в начина на поднасяне на съдържанието и подхода към потенциалния купувач.
Автор - Travel-Studio.bg
- Сайтът трябва да бъде актуализиран – освежете визията, ако не сте сторили това през последната една година и помислете как точно ще се впишат афилиейт посланията (в зависимост от това, дали са под формата на текст или на банер).
- Подобрете навигацията из сайта – колкото по-user friendly, ще задържите тяхното внимание върху съдържанието на сайта.
- Старайте се да поддържате регулярен ритъм на публикуване на материали и обновяване на съдържанието на сайта.
- Планирайте от рано и се стремете да предвидите предстоящите актуални теми, потърсете любопитна информация, подгответе текст и актрактивни илюстрации.
- Бъдете креативни в начините на привличане на внимание на читателите върху продуктите/ услучите от афилиейт доставчика (напр. вграждайте линкове, използвайте подходящи и приканващи картинки, банери с ясно послание).
- Рециклирайте старото съдържание по темата, като използвате умело натрупания във времето рейтинг в търсачките. Добавете и препратки към най-новите публикации, пряко или косвено съотнесени към предмета на обсъждане.
- Провокирайте интерес у потребителя към продукта/ услугата. Сега е момента да докажете колко сте оригинални и иновативни.
- Използвайте социалните мрежи, градете постоянно широк кръг от последователи със сходни интереси и вкусове.
- Насърчавайте потребителите да се абонират за вашия бюлетин, канете ги да се присъединят към вашата Facebook страница, да ви следят в Twitter и други социални медии, които използвате.
Следете продажбите и реаорганизирайте подредбата на топ продуктите/ услугите. Пазарът понякога е непредвидим - не изпускайте печелба, защото докато „натрапвате“ продукт с голям комисион, губите от продажби с значителен оборот. Бъдете гъвкави и изобретателни в начина на поднасяне на съдържанието и подхода към потенциалния купувач.
Автор - Travel-Studio.bg