Промоционален email темплейт за хотел
Промо пакет СТАРТ за изработка на мобилни приложения за хотел
Промо пакет СТАНДАРТ за изработка на мобилни приложения за хотел
Контролен панел за изпращане на PUSH Известия
Промоционалният email темплейт за хотел трябва да се отличава с простота в дизайна, за да позволи промоционалният пакет да "изпъкне". Идентифицирайте вашия бизнес, като използвате фирмено лого. Посочете на видимо място телефон и email за да улесните потребителя при желание за връзка с вас. Прибавете “икони” на социални мрежи, в които активно поддържате фирмения профил.
Текстовото послание трябва да е кратко, синтезирано. Не прекалявайте с опциите за редакция на текста - напр. бъдете внимателни с употребата на “оцветени фрази”, ако са твърде много, ще се загуби ефекта, с който търсите да акцентирате върху съдържанието.
Използвайте по-голям шрифт, в различен цвят, когато искате да подчертаете:
При наличие на виртуален пос терминал, може да бъде посочен линк за онлайн заплащане
Основните елементи на промоционалната оферта могат да бъдат изведени примерно 5 поддточки в реда на най-важните фактори, които отличават офертата от други подобни в отрасъла. Добавете бутони, които да улеснят получателя при споделяне на съдържанието чрез най-популярните социални мрежи.
За по-добра навигация на получателя трябва да бъде добавен ред от няколко бутона:
Прибавете подходяща снимка, която да е в унисон с вашата промоция.
Не пропускайте да добавите към промоционалния email темплейт за хотел възможност за отписване (unsubscribe) или промяна на email адрес с цел актуализиране на по-подходящ email за контакт.
Още по темата:
основните елементи на email template
email маркетинг
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Промо пакет СТАНДАРТ за изработка на мобилни приложения за хотел
Контролен панел за изпращане на PUSH Известия
Промоционалният email темплейт за хотел трябва да се отличава с простота в дизайна, за да позволи промоционалният пакет да "изпъкне". Идентифицирайте вашия бизнес, като използвате фирмено лого. Посочете на видимо място телефон и email за да улесните потребителя при желание за връзка с вас. Прибавете “икони” на социални мрежи, в които активно поддържате фирмения профил.
Текстовото послание трябва да е кратко, синтезирано. Не прекалявайте с опциите за редакция на текста - напр. бъдете внимателни с употребата на “оцветени фрази”, ако са твърде много, ще се загуби ефекта, с който търсите да акцентирате върху съдържанието.
Използвайте по-голям шрифт, в различен цвят, когато искате да подчертаете:
- период на промоция
- % отстъпка
- стойност на отстъпка
- линк към пълните условия на промоцията
При наличие на виртуален пос терминал, може да бъде посочен линк за онлайн заплащане
Основните елементи на промоционалната оферта могат да бъдат изведени примерно 5 поддточки в реда на най-важните фактори, които отличават офертата от други подобни в отрасъла. Добавете бутони, които да улеснят получателя при споделяне на съдържанието чрез най-популярните социални мрежи.
За по-добра навигация на получателя трябва да бъде добавен ред от няколко бутона:
- “начало” - който води към основна начална страница на хотела
- “специални пакети” - пълно описание на промоционалната оферта
- “контакт” - адрес, телефон, email, лице за контакт (по възможност пряко ангажирано, напр “Отдел резервации”)
Прибавете подходяща снимка, която да е в унисон с вашата промоция.
Не пропускайте да добавите към промоционалния email темплейт за хотел възможност за отписване (unsubscribe) или промяна на email адрес с цел актуализиране на по-подходящ email за контакт.
Още по темата:
основните елементи на email template
email маркетинг
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.