Push известия, за които потребителите биха се абонирали
Push известие за напомняне
Този тип нотификации обикновено са с текст, който предварително е зададен в платформата за изпращане на известия и автоматино се дистрибутира в подходящия момент. Полезни са за потребителя, защото му напомнят за конкретни ангажименти (напр. плащания, вноска, абонамент и т.н)
Push известие съгласувано с локация
Изключително практини и желани от страна на потребителите, защото им дават възможност да се възползват от специални условия и цени по време на престой в дадено място
Push известие с добавена стойност
Всяко известие, което носи в своето послание явна полза за потребителя. Най-често се изразява с % отстъпка или отстъпка с фиксирана стойност. Но може да бъде материален бонус- жест (напр. безплатен коктей в лоби бара при настаняване) или услуга (напр. възможност за късно напускане на хотела без допълнително доплащане)
Push известие към програма за лоялен клиент
Потребителите обичат да бъдат възнаграждавани за това, че са лоялни клиенти на даден бизнес. Изполвайте нотификациите да промотирате поредния продукт с бонус точки или дайте идеи къде те могат да бъдат конвертирани за реални стоки
Push известие с покана за завършване на действие
Тъй като потребителят най-често използва мобилния си телефон за генерирането на поръчка онлай, голяма е вероятността едно телефонно обаждане да го разсея и да не завърши транзакцията до край. Тук е момента възможно най-скоро да му напомните и приканите да финализира онлайн покупката.
Push известия с опция за персонализация
Това са известията, които се отличават с най-висок процент на успеваемост т.е потребителите доказано ги следят и четат. Това е така, защото клиентът се е възползвал от опцията да профилира категориите, от които се интересува и за които би искал да получава нотификация.
Преди да изпратите push нотификация, проверете дали отговаря на следните условия:
Този тип нотификации обикновено са с текст, който предварително е зададен в платформата за изпращане на известия и автоматино се дистрибутира в подходящия момент. Полезни са за потребителя, защото му напомнят за конкретни ангажименти (напр. плащания, вноска, абонамент и т.н)
Push известие съгласувано с локация
Изключително практини и желани от страна на потребителите, защото им дават възможност да се възползват от специални условия и цени по време на престой в дадено място
Push известие с добавена стойност
Всяко известие, което носи в своето послание явна полза за потребителя. Най-често се изразява с % отстъпка или отстъпка с фиксирана стойност. Но може да бъде материален бонус- жест (напр. безплатен коктей в лоби бара при настаняване) или услуга (напр. възможност за късно напускане на хотела без допълнително доплащане)
Push известие към програма за лоялен клиент
Потребителите обичат да бъдат възнаграждавани за това, че са лоялни клиенти на даден бизнес. Изполвайте нотификациите да промотирате поредния продукт с бонус точки или дайте идеи къде те могат да бъдат конвертирани за реални стоки
Push известие с покана за завършване на действие
Тъй като потребителят най-често използва мобилния си телефон за генерирането на поръчка онлай, голяма е вероятността едно телефонно обаждане да го разсея и да не завърши транзакцията до край. Тук е момента възможно най-скоро да му напомните и приканите да финализира онлайн покупката.
Push известия с опция за персонализация
Това са известията, които се отличават с най-висок процент на успеваемост т.е потребителите доказано ги следят и четат. Това е така, защото клиентът се е възползвал от опцията да профилира категориите, от които се интересува и за които би искал да получава нотификация.
Преди да изпратите push нотификация, проверете дали отговаря на следните условия:
- посланието да носи стойност за клиента
- текста да приканва към ясно действие
- платформата да позволява филтър по интереси
- известието да се съгхранява за известен период от време, за да може да бъде разгледано повторно на по-късен етап
- дистибуцията на нотификации да е в подходящ момент (часове на деня, дни от седмицата и т.н)
- при необходимост текстът да се съпровожда с линк с допълнителна информация по темата и ясно дефинирани методи за връзка с вас (тел, форма за запитване, регистрация и др)