Стъпка по стъпка: Генериране на QR код

Стъпка 1: Избор на съдържание от сайта
Не използвайте QR код за "кодиране" на домейн - той е достатъчно кратък, лесно се запомня, а и най-често в основата му е името на фирмата. По-скоро насочете вниманието на клиента към вътрешна страница с контекстуално съдържание.

Стъпка 2: Подходящ линк
Тъй като след сканиране, сайтът се зарежда на мобилно устройство (най-често телефон), заложете директно на m. линк (m URL). Ако весе още нямате изработена мобилна версия или не разполагате със средства за подобни промени (отделна мобилна версия или сайт с адаптивен дизайн), инвестирайте стедства в разработката на лендинг страница (задължително с мобилна версия)

Стъпка 3: Преработване на линк
Колкото по-подробен е линкът, толкова по-наситени са квадратчетата на QR кода. Очевиден е рискът QR кодът да стане "нечетим", за това използвайте сайтове за "скъсяване" на URL-a. Потърсете в мрежата по ключова дума "url shortеner", сред първите резултати е Google URL Shortener



Стъпка 4: Тест на преработения линк
Сканирайте QR кода, за да се уверите, че води към желаното съдържание

Стъпка 5: Избор на QR код генератор
Потърсете в мрежата и ще попаднете на голям брой онлайн инструменти за безплатно генериране на QR код

Стъпка 6: Генериране на QR код
Изберете подходящи формат и попълнете необходимите полета (напр: ако QR кода е еквивалент на визитна картичка, попълнете Име и Фамилия, Титла, адрес, Тел, email, URL)

Стъпка 7: Изтегляне в подходящ формат
Съгласувайте формата според това къде ще приложите QR кода (напр. печатни материали, текстил, керамика и т.н)

Стъпка 8: Приложение
Поставете QR кода в/върху избрания от Вас рекламен материал

Стъпка 9: Не променяйте URL
За да сте сигурни, че работи QR кода, докато се употребява и е активен, не променяйте заложения в кода URL/ информация

Стъпка 10: Проследяване и съхраняване на линк
  • генериран трафик към сайта за конкретен url
  • брой записвания, ако целевата страница завършва с форма
  • покупка - ако отвежда към оферта с отстъпка/ валидност и бутон "Купи"
  • позвънявания - ако е qr код с телефон и сканирането води до директно избиране на телефонен номер
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
617+
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel