Защо не си виждам Google Ads рекламата сред резултати при търсене
1. Проверете дали рекламното послание е одобрено. Възможно е да не е активна, защото е върнато за редакция, най-често заради нарушаване на някои основни правила - употреба на търговски марки, неподходящи за реклама продукти/ услуги, неподходящи термини и др.
2. Проверете настройките за показване по дни/ часове. Ако създавате група към вече съществуваща кампания, то задължително сте наследили настройките на кампанията и параметрите подлежат на редакция.
3. Проверете настройката за локация. Възможно е да сте забравили, че сте пожелали персонализиран списък за показване на рекламата по населени места и ако Вашата локация не е включена, няма как да видите рекламата. Помолете за preview на кампаниите, за да се ориентирате как изглеждат, в случай, че сте нови в тази материя.
4. Преди се виждаше, сега не. Най-честата причина е промяна в стойността на ключовите думи. Средата е динамична , променя се броя на рекламиращите фирми, респективно и готовността им да заплатят за ключова дума. Проверете настройките и коргирайте с подходяща стойностт за наддаване.
5. Проверете настройките на кампанията, що се отнася до стойностите на дневен бюджет. Често срещана неволна грешка е, да се заменят стойностите за деня с дефолните стойности на ключовите думи.
6. Изчерпан дневен бюджет за Google Ads реклама. Важно е също кой метод на доставяне използвате - Standart или Accelerated
7. Статус на кредитна карта. Възможно е кампаниите да не стартират, заради висящо задължение, което трябва да погасите. Периодично преглеждайте параметрите на кредитната карта, тъй като е възможно датата на валидност да изтече. Стартът на кампаниите се отлага до издаване на нова или до посочване на алтернативна карта за таксуване.
8. Не я виждам на мобилно устройство. Прегледайте настройките за показване според употребата на устройство (мобилно: настолен компютър: таблет) Прегледайте дали кампанията е придружена от "забележка", тъй като е възможно кампанията да не се вижда по техн причини (най-често срещаната е употреба на флаш)
9. Нисък Quality Score. Съотношение между рекламно послание : ключови думи : целева страница. Необходима е оценка кой компонент има нужда от подобрение, така че да се подобри цялостната ефективност на рекламната кампания
10. Често търсене по ключова дума в опит да се изведе рекламата, без да последва клик, автоматично алармира платформата да прекрати показването на Вашата рекламно послание, защото се приема, че не проявявате интерес към предложението.
2. Проверете настройките за показване по дни/ часове. Ако създавате група към вече съществуваща кампания, то задължително сте наследили настройките на кампанията и параметрите подлежат на редакция.
3. Проверете настройката за локация. Възможно е да сте забравили, че сте пожелали персонализиран списък за показване на рекламата по населени места и ако Вашата локация не е включена, няма как да видите рекламата. Помолете за preview на кампаниите, за да се ориентирате как изглеждат, в случай, че сте нови в тази материя.
4. Преди се виждаше, сега не. Най-честата причина е промяна в стойността на ключовите думи. Средата е динамична , променя се броя на рекламиращите фирми, респективно и готовността им да заплатят за ключова дума. Проверете настройките и коргирайте с подходяща стойностт за наддаване.
5. Проверете настройките на кампанията, що се отнася до стойностите на дневен бюджет. Често срещана неволна грешка е, да се заменят стойностите за деня с дефолните стойности на ключовите думи.
6. Изчерпан дневен бюджет за Google Ads реклама. Важно е също кой метод на доставяне използвате - Standart или Accelerated
7. Статус на кредитна карта. Възможно е кампаниите да не стартират, заради висящо задължение, което трябва да погасите. Периодично преглеждайте параметрите на кредитната карта, тъй като е възможно датата на валидност да изтече. Стартът на кампаниите се отлага до издаване на нова или до посочване на алтернативна карта за таксуване.
8. Не я виждам на мобилно устройство. Прегледайте настройките за показване според употребата на устройство (мобилно: настолен компютър: таблет) Прегледайте дали кампанията е придружена от "забележка", тъй като е възможно кампанията да не се вижда по техн причини (най-често срещаната е употреба на флаш)
9. Нисък Quality Score. Съотношение между рекламно послание : ключови думи : целева страница. Необходима е оценка кой компонент има нужда от подобрение, така че да се подобри цялостната ефективност на рекламната кампания
10. Често търсене по ключова дума в опит да се изведе рекламата, без да последва клик, автоматично алармира платформата да прекрати показването на Вашата рекламно послание, защото се приема, че не проявявате интерес към предложението.