Защо не си виждам Google Ads рекламата сред резултати при търсене

1. Проверете дали рекламното послание е одобрено. Възможно е да не е активна, защото е върнато за редакция, най-често заради нарушаване на някои основни правила - употреба на търговски марки, неподходящи за реклама продукти/ услуги, неподходящи термини и др.

2. Проверете настройките за показване по дни/ часове. Ако създавате група към вече съществуваща кампания, то задължително сте наследили настройките на кампанията и параметрите подлежат на редакция.

3. Проверете настройката за локация. Възможно е да сте забравили, че сте пожелали персонализиран списък за показване на рекламата по населени места и ако Вашата локация не е включена, няма как да видите рекламата. Помолете за preview на кампаниите, за да се ориентирате как изглеждат, в случай, че сте нови в тази материя.

4. Преди се виждаше, сега не. Най-честата причина е промяна в стойността на ключовите думи. Средата е динамична , променя се броя на рекламиращите фирми, респективно и готовността им да заплатят за ключова дума. Проверете настройките и коргирайте с подходяща стойностт за наддаване.

5. Проверете настройките на кампанията, що се отнася до стойностите на дневен бюджет. Често срещана неволна грешка е, да се заменят стойностите за деня с дефолните стойности на ключовите думи.

6. Изчерпан дневен бюджет за Google Ads реклама. Важно е също кой метод на доставяне използвате - Standart или Accelerated

7. Статус на кредитна карта. Възможно е кампаниите да не стартират, заради висящо задължение, което трябва да погасите. Периодично преглеждайте параметрите на кредитната карта, тъй като е възможно датата на валидност да изтече. Стартът на кампаниите се отлага до издаване на нова или до посочване на алтернативна карта за таксуване.

8. Не я виждам на мобилно устройство. Прегледайте настройките за показване според употребата на устройство (мобилно: настолен компютър: таблет) Прегледайте дали кампанията е придружена от "забележка", тъй като е възможно кампанията да не се вижда по техн причини (най-често срещаната е употреба на флаш)

9. Нисък Quality Score. Съотношение между рекламно послание : ключови думи : целева страница. Необходима е оценка кой компонент има нужда от подобрение, така че да се подобри цялостната ефективност на рекламната кампания

10. Често търсене по ключова дума в опит да се изведе рекламата, без да последва клик, автоматично алармира платформата да прекрати показването на Вашата рекламно послание, защото се приема, че не проявявате интерес към предложението.