Правилно ли употребяваме термините Remarketing и Retargeting
Правилно ли употребяваме термините Remarketing и Retargeting
|
![]() |
Начало »
Правилно ли употребяваме термините Remarketing и Retargeting
![]() Re- (ре-), която най-често се асоциира с повторни действия. Пречупим ли ги през призмата на бизнес практиката - действия, които се полагат, за да се ангажира повторно вниманието на потребителя (настоящ или потенциален клиент) Какво включва Retargeting? Необходимо условие, за да се изпълнят ретаргетинг рекламни инициативи, е преди това да бъде интегриран скрипт към сайта. Неговата функция е да инсталира "бисквитки" към браузърите на посетителите, докато разглеждат уеб страниците на фирмения сайт. Така се акумулира аудитория, към която може да бъде адресирано рекламно послание посредством партньорските дисплейни мрежи, поддържани от популярни реламни платформи. Предимства на ретаргетинг
Недостатъци на ретаргетинг
Какво включва Remarketing? Този термин обединява всички инициативи, в основата на които стои изпращането на email, като например към клиент, който:
Предимства на ремаркетинг
Недостатъци на ремаркетинг
Вместо заключение Често задавани въпроси са - кой от двата метода да бъде приложен, в кой да се вложат средства или усилия? Отговорът не предполага избор, а по-скоро комбинация. Защото и двата подхода са се доказали, че при правилна употреба, могат да допринесат значително за ръста на продажбите, както и за увеличаване на удовлетвореността на настоящи и потенциални клиенти. |
![]() |
||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |