Предимства на програма Лоялен гост за клиента и хотела
Предимства на програма Лоялен гост за клиента и хотела
Начало » Предимства на програма Лоялен гост за клиента и хотела
Предимства на програма Лоялен гост за клиента и хотела
facebook    
Предимства за клиента

  • Участието в подобни програми често се оказва ключов фактор при вземане на решение на госта къде да отседне. Дори да е имал колебание, жестът в повечето случаи ще бъде оценен и ще наклони везната в полза на Вашия обект
  • Персонално изготвените предложения са изключително примамливи и не биват пренебрегвани
  • Чувство на уважение и лично отношение демонстрират внимание и грижа
  • Гостите оценяват предложенията , които носят стойност за тях, като дори не е задължително те да са в парично измерение

Предимства за хотела

  • Грижа за настоящи клиенти включва инициативи, които влагат енергия и акцентират приоритетно върху изграждането и поддържането на кръг от лоялни клиенти. Тяхното поведение е профилирано, предпочитания и навиците са описани, и респективно с помощта на подобна база данни се прогнозират по-лесно продажбите с очаквано добра печалба
  • Успешното прилагане на програма за редовни гости позволява оптимизиране на ресурси - стаи и персонал


Свържете се с нашия екип на тел: 02 980 18 30 или 0899 936 282, попълнете Форма за онлайн запитване
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А


  • Реално се влагат по-малко раходи за задържане на настоящи клиенти, отколкото за привличане на нови такива. Изискава се внимателно преструкториране на маркетингова стратегия. Каквито и да са като количество вложените в лоялна програма средства, практиката е доказала, че ще генерират доход
  • Потребителите развързват кесията и пазаруват още повече, когато биват възнаградени за тяхната лоялност
  • Анализирането на потребителите Ви дава визия за бизнеса и вдъхновение за нови идеи
  • Програмите за лоялен клиент са гървкави и подходящи за обслужване на индивидуални гости и бизнес посетители
  • Разнообразие от възнаграждения, които могат да се използват онлайн (напр директна резервация с промо код превз онлайн модул) или на място (отстъпка от спа процедура) или партньоркси обект (отстъпка за конкретен ресторант)

Вместо заключение

Поддържането на база данни е предизвикатество, но веднъж като установите ядрото, то само се поддържа. Единствено трябва да измисляте нови инициативи и да продължавате да насърчавате най-лоялните клиенти да останат верни на Вашия бранд. Програмите за лоялен клиент се приемат за успешен и лесно приложим маркетингов инструмент, подходящ както за мащабите на малки обекти за настаняване, така и за хотелски вериги в страната или по света.