Предимствата на генерирано от потребителите съдържание
Предимствата на генерирано от потребителите съдържание
|
![]() |
Начало »
Предимствата на генерирано от потребителите съдържание
![]()
сайт, като периодично публикувате текстове, които да подсилят интереса и да са релевантни на предлаганите от вас продукти или услуги. С ентусиазъм подготвяте списък със заглавия, събирате необходимата информация, поднасяте я в подходящ формат и стил. Но...рано или късно ще попаднете в ситуация, когато имате усещането, че се изчерпвате от към идеи.
Често получавате съвети от експерти или прочитате за тях в някоя статия колко полезно е да разнообразите съдържанието на вашия Защо се получава това? Не се обвинявайте напразно, тъй като фокусът на вашата дейност е в съвсем различен аспект. Макар към процеса на писане на текстове да впрегнете усилията и на вашите колеги, отново ще се стигне до момента с изчерпване на идеи или пък писането на текстове ще бъде отлагано във времето, защото не са приоритет. Всъщност има лесно и бързо решение, което изисква първо да организирате нещата с необходимите технически решения, след което да генерирате кръг от активни последователи. Те от своя страна ще се погрижат за така желаните текстове с интересно съдържание. С други думи: поканете вашите клиенти да изпратят отзиви или кратки коментари. За целта към вашия административен панел добавете модул за публикуване на отзиви. По ваша преценка добавете допълнителни полета към формата, за да насочите потребителя към по-важните точки, в резултат на което ще получите по-датайлен отговор. От админ панела ще имате възможност да упражнявате контрол над публикацията. След предварителен преглед и одобрение от ваша страна, отзивът може да стане част от съдържанието на вашия сайт. В допълнение можете да поставите опция за рейтинг. Допълнителна информация: На фокус: Потребителят от ново поколение Диагноза: вирусен маркетинг (viral marketing) Предимствата на генерирано от потребителите съдържание:
Как да организирате съдържанието За да остане събраната информация по-дълго във времето, можете да използвате отделна платформа за тази цел (напр. блог). От една страна няма да "размивате" основното съдържание на вашия сайт и да разсейвате потребителя от основния фокус с акцент продажба на продукт/ услуга. В същото време ще се възползвате от възможността за кръстосване на линкове между двете платформи. Допълнително можете да стимулирате употребата на бутоните за споделяне в социалните медии, да използвате по-голям формат снимки, да подредите текста така, че да е четлив и към него да се появяват препратки към подобни теми и др. Свържете се с нашия екип на тел: 0895 040 353 или 0899 936 282 Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А Полезни връзки:
генерирано от потребителите съдържание | content management | digital marketing | дигитален маркетинг | |
![]() |
||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |