SEM vs SEO
SEM vs SEO
Начало » SEM vs SEO
SEM vs SEO
Вече сте на финалната права, Вашият сайт е готов. Току що сте приключили сесията по обучение за работа с административния панел и съвсем скоро сайтът ще бъде качен онлайн. На този етап изниква на дневен ред пред Вас и Вашия екип необходимостта от създаване на стратегия за изграждане и поддържане на адекватно онлайн присъствие.

вижте още: 10 стъпки към по-добро онлайн присъствие

Всички около Вас говорят за SEO и SEM, периодично получавате в електронната пощенска кутия покани за участие в семинари или в онлайн пространството Ви "преследват" рекламни съобщения свързните с темата. Интуцията Ви подсказва, че става въпрос за актуални тенденции, но от една страна не сте запознати с разликата в тях, а от друга - не знаете коя е подходяща за Вашия бизнес и на коя стратегия да заложите.

За да визуализираме ефекта от двете инициативи, обособихме две кратки таблички. В колоната "предимства" посочваме резултатите, които ще постигнете при правилно приложение. Докато в колоната "недостатъци" са описани кореспондиращите разходи, изчислени като стойност пари, труд и личен принос, знания и време, които трябва да сте готови да положите за постигане на съответните цели.

Препоръка Не избирайте само един подход. Постарайте се да проучите същността и приложението на SEO и SEM, използвайте ги правилно и ще постигнете дългосрочно желаните резултати.

SEM (Search Engine Marketing)
SEM е термин, който описва всички действия с платена реклама (pay per click), които правят Вашата търговска марка видима в търсачката, имат за цел да увеличат потока от посетители към сайта и респективно да доведат до конверсия (продажба, попълване на форма, резервация и др).

Предимства Неодостатъци
постигате челни позиции в търсачката спрямо конкурентни фирми позиционирането се постига срещу заплащане
бързо усещате ефекта обемът на трафика чувствително пада, след като спрете да плащате
подходящ подход за кратки инициативи дългосрочно възможно е да не съумеете да поддържате голям рекламен бюджет



SEO (Search Engine Optimization)
SEO описва комплекс от действия, които целят подобряване на ранга сред резултатите в търсачката. Осъществяват се промени по структурата на самия сайт, обръща се внимание на качеството, честота на обновяване и йерархия на съдържанието и други.

Предимства Неодостатъци
подобряване на позициите в търсачката по органичен резултат отнема време и усилия
постигате трайни резултати бавно се случват промените, за това трябва да се следят и коригират своевременно
може да се извършва от Вас или външна фирма изискава планиране и поетапно имплементиране


Свържете се с нашия екип по email: google@travel-b2b.com, за да получите повече информация за услугата Управление на реклама в Google Ads



Допълнителна информация: