10 причини защо е важно за Вашия хотел да стартирате програма за лоялни гости

Порграмата за лоялен гост Ви дава възможност:

Запознайте се със софтуерни решения за Хотел ТУК

1. да възнаградите Вашите гости, за това че редовно посещават Вашяи обект за настаняване
2. да накарате Вашите клиенти да се чувстват удовлетворени от проявата на жест на персонално внимание
3. да поддържате обратна връзка с настоящите клиенти и да награждате кръга от лоялни посетители
4. да задържите клиентите при Вас, вместо да пренасочат предпочитанието си при конкурентите
5. да оптимизирате заетостта на стаите


За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.


6. да оползотворите по-ефективно вложените ресурси
7. да насърчите интерес към други допълнителни услуги, които са актуални към момента и да накарате госта да се възползва на преференциална цена
8. да увеличи броя на директните резервации през онлайн резервационен модул в сайта
9. да изградите позитивен имидж и да провокирате споделяне от страна на посетителите с техни приятели, колеги или семейство (маркетинг от уста на уста)
10. да реoрганизирате разходите за реклама, като акцентирате над инициативи, които са насочени към потребители, които поне веднъж за посетили Вашия обект



Допълнителна информация:

Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти

Увеличете директните продажби през сайта на хотела

Важен ли е делът на директните продажби за един хотел