Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти
Вече вашият бизнес има активна мобилна апликация и вниманието ви е насочено към динамично променящата се статистика, която периодично отброява броя на инсталации. Но има още един също така важен показател, който трябва да следите стриктно, и той е броят на деинсталация. Изразителните амплитуди могат да сигнализират навреме за проблем или да ви накарат да предприемете промени с цел подобрение на мобилното приложение.
Често ще попадате на публикации, които обсъждат средния "живот" на една апликация на екрана на потребителя (т.е. колко дни след инсталирането обикновено се деинсталира едно приложение). Най-често коментираният период е от около 30-тина дни. Пред вас е предизвикателството мобилната аплиакация така да не остане дълго време само копие на вашия сайт, а да я развиете с нови опции така, че да вързнаградите вашите лоялни клиенти и същевременно да увеличите техния брой.
Мобилните приложения могат да ви послужат като инструмент за събиране на база данни, която да характеризира вашия кръг от лоялни клиенти. Въз основа на тази информация вие можете да предвидите поведението на потребителя, неговите навици и предпочитания, тенденции в нагласата към даден продукт/услуга и др. И респективно да подадете промоционална оферта или нова услуга съобразена с възрастта на потребителя, семеен статус или бизнес предложение (оферта за тийм билдинг, организиране на конференция) и др
Какви похвати за възнаграждаване на лоялни клиенти ще подберете зависи от вас, защото вие най-добре познавате вашите клиенти и дори в ежедневието използвате вече утвърдени търговски практики, за да ги задържите към вашия контингент от купувачи.
Ето няколко идеи и от нас:
Време е да дигитализирате програмите за лоялен клиент, като излъчвате инициативите през мобилните апликации, които са се доказали като най-успешния канал за директна комуникация с клиента. Инициативите за лоялност възнаграждават настоящите клиенти, приканват ги отново да се обърнат към вас при закупуването на даден продукт или услуга. Доволните клиенти с охота ще споделят с приятели и колеги за вашите инициативи и така ще привлечете нови потребители. Чрез програмите за лоялен клиент вие успешно се конкурирате с други бизнес единици от същата сфера. Същевременно постигате висока степен на удовлетвореност от страна на вашите клиенти, защото за всеки похарчен лев, те периодично получават бонус продукти/услуги/
Често ще попадате на публикации, които обсъждат средния "живот" на една апликация на екрана на потребителя (т.е. колко дни след инсталирането обикновено се деинсталира едно приложение). Най-често коментираният период е от около 30-тина дни. Пред вас е предизвикателството мобилната аплиакация така да не остане дълго време само копие на вашия сайт, а да я развиете с нови опции така, че да вързнаградите вашите лоялни клиенти и същевременно да увеличите техния брой.
Мобилните приложения могат да ви послужат като инструмент за събиране на база данни, която да характеризира вашия кръг от лоялни клиенти. Въз основа на тази информация вие можете да предвидите поведението на потребителя, неговите навици и предпочитания, тенденции в нагласата към даден продукт/услуга и др. И респективно да подадете промоционална оферта или нова услуга съобразена с възрастта на потребителя, семеен статус или бизнес предложение (оферта за тийм билдинг, организиране на конференция) и др
Какви похвати за възнаграждаване на лоялни клиенти ще подберете зависи от вас, защото вие най-добре познавате вашите клиенти и дори в ежедневието използвате вече утвърдени търговски практики, за да ги задържите към вашия контингент от купувачи.
Ето няколко идеи и от нас:
- Трупане на точки
- Бонус система
- Анкети
- Мнения на клиента
- Игри
- Last minute оферти или Специални оферти по повод
Време е да дигитализирате програмите за лоялен клиент, като излъчвате инициативите през мобилните апликации, които са се доказали като най-успешния канал за директна комуникация с клиента. Инициативите за лоялност възнаграждават настоящите клиенти, приканват ги отново да се обърнат към вас при закупуването на даден продукт или услуга. Доволните клиенти с охота ще споделят с приятели и колеги за вашите инициативи и така ще привлечете нови потребители. Чрез програмите за лоялен клиент вие успешно се конкурирате с други бизнес единици от същата сфера. Същевременно постигате висока степен на удовлетвореност от страна на вашите клиенти, защото за всеки похарчен лев, те периодично получават бонус продукти/услуги/