Свържете се с нашия екип на тел: 0895 040 353 или 0899 936 282
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А
Основни характеристики на CLOUD базиран софтуер
Уеб базираните софтуерни решения се отличават с голяма гъвкавост, защото не са обвързани с конкретно устройство (напр. в близкото минало се налагаше да закупите програма, която се инсталирана на даден компютър и може да бъде използвана рестриктивно само през това устройство)
Фирмената база данни и документи могат да бъдат достъпни за всеки служител или партньор от различни локации и по всяко време дори на денонощието . Отпада ограничението "само от офиса" (физически, като местонахождение или работно време), както и обвързаността с конкретно устройство- уеб базираният софтуер функционира успешно за настолен компютър, смарт телефон или таблет. Единственото логично условие е да си осигурите интернет и сте готови да преминете към действие.
Вътрешнофирмения обмен на данни и документи вече не се осъществава посредством email. По този начин се насърчава достъп до актуални данни, прецизност в извършените транзакции и намаляване броя на човешките грешки. Нараства удовлетворенноста на служителите от услесняване на тяхната дейност при извършване на ежедневни служебни ангажименти. Клиентите също се радват на по-бързо и акуратно обслужване.
Вижте още: Travel Office Basic
Фирмената база данни се съхранява в cloud-a. Съответно, дори да се случи кражба на устройство (компютър, телефон, таблет), сигурността на данните не е нарушена, защото те не са "складирани" в устройството, а са във виртуалното пространство. Понякога волно или неволно по време на работа може да се случи неочаквано събитие като загуба на данни. Cloud базираните решения позволяват при определени условия и срокове тези данни да се възстановят (частично или напълно)
Употребата на уеб базиран софтуер чувствително ще намали документите и файловете на хартиен носител.
Предимства за бизнеса от имплементирането на CLOUD базираните решения
- Продуктивност на служителите
Въвеждането на ново технологично решение често се посреща с недоверие от страна на служителите. Част от тях негодуват, защото се чувстват застрашени по отношение на запазване на работното място, други пък се опасяват, че трудно ще свикнат с употребата му. Тук важна роля има управлениския екип, който може да минимизира обема от негативни емоции, като покани избрани служители и ги включи в процесите на
>> подбор на подходящо е-решение
>> срещи-преговори с IT компаниите
>> брейнсторм по подобрения и добавяне на индивидуални за бизнеса модули
>> въведение и обучение за успотреба на уеб базирания софтуер
>> обучение на колеги и партньори
Иновативният начин на мислене и навременна адаптация към новите тенденции в индустрията могат да Ви дадат чувствителна преднина пред конкуренцията. Потребителите също ще забележат и приветстват Вашите усилия да сте в крак с динамиката на съвременния свят
- Намаляване на разходите по перо IT
Не е нужно да инвестирате средства в наемането на IT специалист за служител, защото получавате поддръжка при ангажирането с даден софтуерен продукт
Според различните нива на йерархия на Вашия бизнес модел, всеки служител или външен партньор получава отговарящ на неговите преки служебни ангажименти достъп.
Уеб базираният софтуер Ви позволява бързо да растете и да се развивате, като с лекота добавяте нови служебни профили или предоставяте достъп до нови партньори
Вижте още:
Изработка на Резервационна система за туристическа агенция и туроператор
Travel B2B
Централен админ
Защо да изберете CLOUD базиран софтуер
Бързо може да се активира основната версия, като паралелно се работи по модулите, които сте задали да отговарят на индивидуалния характер на Вашия бизнес
Възможност за среща и презентация на основните функционалнисти, както и на евентуални подобрения
- Възможност за надграждане
В движение могат да възникнат идеи за подобрения, които да повишат продуктивността на екипа, да обслужат специфичните нужди на партньори от даден пазар и т.н
Уеб базираните решения позволяват интеграция, която може да бъде постигната, защото са изработени от една фирма или да комуникират два и повече различни софтуера посредством XML
Вижте още: XML интеграция
Най-често включва обучение и обслужване на клиента по време на ежедневната употреба на софтуера.